Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Geruchtenmolen

Gestart door tonycabus, 11 april 2006, 13:05:55 PM

tonycabus

Zoals jullie merkten ben ik tegenwoordig veel minder zichtbaar aanwezig, maar toch nog zeer regelmatig aanwezig.
Ik heb gemerkt dat bepaalde 'geruchten' die hier gepubliceerd waren weer verwijderd zijn door de auteur. En da's maar goed ook.
Onbevestigde geruchten namelijk kunnen meer kwaad dan goed doen.
Vertellen dat iemand (een gevestigde waarde toch wel!!) niets meer krijgt van een fabrikant omdat hij achterstallig is met betalingen terwijl de persoon in kwestie ziek is KAN NIET!
Ook andere commentaren in die zin.
Is er ?cht iets fout met iemand dan kom je ook met bewijzen. Daarmee bewijs je je medeleden een dienst.
Maar in het tegendeel doet dat niet alleen kwaad aan de persoon zelf, maar ook onze gemeenschap krijgy hierdoor een kwalijke reputatie.
In het vervolg zal op zulke commentaren niet alleen meer gereageerd worden, we nemen ook andere maatregelen.
RODDELTONGEN ZIJN VERWITTIGD!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Peter

Bravo Tony,
Goed gezegd. Dat er op dit moment dingen gebeuren waardoor we moeten zuinig zijn op onze hobby is een feit. Daarom enkel gefundeerde uitspraken en geen geruchten, want die kunnen we missen als kiespijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

argilla

200% eens met "den Tony" . Geen woorden aan vuil maken verder.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Nonkelronnie

tony,
ik heb je hieromtrent een mailtje gestuurd.
lees je (en beantwoord je) die even?

Ruben