Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 48

Gestart door tonycabus, 11 april 2006, 12:53:30 PM

argilla

Yep, ook eens met Gerolf en Maxim. Bovendien verkrijgt men een zekere vaardigheid en/of ervaring. Het resultaat zal steeds beter en beter worden.  [:D][;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

DHG500

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Beste Bob,
Bent U hiermee verder geholpen ?....Eric


Beste Eric,

ja, absoluut (en snel ook)![:D]

Maar is het mogelijk om een paar opschriften nog even te verduidelijken? Op de beide foto's zijn de teksten in de chassisbalk door de beperkte resolutie niet te lezen. Concreet had ik graag van de bovenste foto (li.jpg) het gewicht en de lengte geweten en van de onderste foto (re.jpg) de lengte en de tekst in het tabelletje rechts. Nogmaals, het gaat dus om de opschriften in de chassisbalk.

Voor de rest perfect!

En ja het is erg leuk om zo een aantal blanco wagens mooi op orde te maken. Het was echt een mazzeltje om een doos met 6 nieuwe blanco wagens voor een aantrekkelijk prijsje op de kop te kunnen tikken. Mogelijk heeft de betreffende winkelier (Wentink in Arnhem NL) er nog enkele liggen, vorig jaar had hij een enorme partij op voorraad.

Reuze bedankt!
Met vriendelijke groet,

Bob

(DHG500)

Brunel

citaat:
Geplaatst door maxim

Misschien is dat nog eens een goed idee voor een fabrikant. Blanco wagons uitbrengen samen met een bepaalde decal. Men moet de wagons (liefst van een type waar er veeel varianten van bestaan) zelf spuiten en in orde brengen. Ik denk dat je op deze manier de prijs redelijk moet kunnen drukken, en zo een betaalbare sleep kunnen namaken.



Conrad verkoopt blanco Piko knikketelwagens als bouwpakket. Bouwpakketten in de zin dat je zelf de onderdelen in elkaar moet steken, niet lijmen of spuiten tenzij je dat zelf wil.

rixke rail

Beste Bob,  
Sorry hoor [:I][:o)]
Is dit beter ?






Modelspoorse groeten,
Eric.

http://photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

DHG500

Eric,

meer dan dat, het is reuze (en loepzuiver!).

Ik ben overigens ook onder de indruk van je snoep- en frisdrankautomaat.

?que?

Ja, ja, kijk maar eens op de fotopagina van Eric:


Wil je de grafische bestandjes die je daarvoor hebt gebruik evt. ook beschikbaar stellen Eric? Ik denk dat er meer Preisertjes in de Benelux rondlopen (vastgeplakt staan) die dorst en trek hebben!
Met vriendelijke groet,

Bob

(DHG500)

rixke rail

Hallo Bob,

Ik heb de originelen gewoon gezocht op sites van bedrijven die die dingen verkopen, afgeprint, ingescand, verkleind en op stukjes plasticard gekleefd.[:0]
Ik zoek ze even op en zet ze zo vlug mogelijk in sub-album "modelspoormagazine" van mijn fotostek. [;)]
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

loebaske

er zijn toch wat afwijkingen, of ben ikke mis..
dacht dat men het hier had over het huidige num.
van MSM ??
en het MSM 48 is ondertussen in de bus gevallen, en
de foto's van de 51 op een baan, zijn super, ook de
reactie van de test is positief, en als men al eens
een penseeltje moet boven halen, liever ikke, want
anders betaal men het werk van een produkt manager.
[:I][:I][:I]Eric

Gerolf

citaat:
Geplaatst door loebaske

er zijn toch wat afwijkingen, of ben ikke mis..
dacht dat men het hier had over het huidige num.
van MSM ??
en het MSM 48 is ondertussen in de bus gevallen, en
de foto's van de 51 op een baan, zijn super, ook de
reactie van de test is positief, en als men al eens
een penseeltje moet boven halen, liever ikke, want
anders betaal men het werk van een produkt manager.
[:I][:I][:I]Eric

Deze draad gaat wel degelijk over MSM48. Ook al is "de 49" er intussen, daarom zijn we nog niet uitgepraat over de vorige [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

tja die nr49 Gerolf schijnt maar niet in het forum te willen: heb al tweemaal geprobeerd , maar zal wel komen zekers [:D][:p]
Overigens prachtig artikel van je Gerolf, en dat van Pol ook , nuttig informatie noem ik dat.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw