Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

meerdere foto's plaatsen

Gestart door 755philippe, 19 juli 2014, 09:47:01 AM

755philippe

Ik heb me geregistreerd bij photobucket  om foto's te posten op het forum. Ik heb dit getest en het werkt. Maar hoe plaats je meerdere foto's in 1 post ? Of kun je per draadje maar 1 foto plaatsen. Lijkt me vrijwel niet te kloppen want heb al draadjes gezien met meerdere foto's onder elkaar. Maar hoe doe je dat ?

755philippe :)

Steam.N

Philippe,

je copieert link per link naar het berichtje dat je schrijft, en hou het berichtje open, tot alle links zijn overgezet, en je tekst nagekeken (via knop "Bekijken").
Met je internet browser kun je meerdere tabs aanmaken: eentje naar het forum, een ander naar photobucket.
Je pendelt gewoon van het één naar het ander.

Succes !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Een trucje om bij te leren: citeer zo'n bericht met meerdere foto's, en je ziet hoe de IMG-codes gebruikt werden  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Bolje

Citaat van: Gerolf op 19 juli 2014, 11:37:57 AM
Een trucje om bij te leren: citeer zo'n bericht met meerdere foto's, en je ziet hoe de IMG-codes gebruikt werden  ;)
Heb ik ook zo gedaan. Maar ook met de knop 'bekijken' zoals Jean schrijft, leer je veel bij.
Vele groeten,
Ronald

Rangeerduivel

Ook ik heb er lang over gedaan om het te leren,maar dank zij 2 forumvrienden is het nu een fluitje van een (euro)cent  :D

;)

Michael

't Is met al die dingen zo, even het kunstje leren en dan kan je het.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154