Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dipje...

Gestart door Havoc, 13 juli 2014, 21:07:59 PM

Michiel

Ben je er nóg!? !!!

NU!


;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

 ;D  ;D

Voor mij is het geen kwestie van iets doen, maar van "wat eerst" ...  :-[
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rgp

Hugo,

Ik wil je eerst en vooral veel sterkte wensen in de moeilijke tijden die je doormaakt, maar je moet toch wel beseffen dat buiten het fysische leed er ook zoiets bestaat als pschychisch leed.

Dat leed zie je niet, dus ben je niet ziek, mankeer je niets en moet je dus niet zagen.

Ik mankeer op fysisch vlak niets (allez toch niet om over te klagen), maar ik ben nu wel psychisch uit een dal aan het kruipen na al die tijd in een huwelijk verstikt geweest te zijn (zonder het feitelijk goed te willen beseffe).  Als je meer dan drie jaar geen "goesting" hebt om iets te doen, je enkel nog de moed hebt om te gaan werken, dan wordt je versleten voor luiaard.

Het is dankzij ouders, kinderen, modelspoorvrienden en twee fantastische vrouwelijke collega's (vrouwen hebben daar meer "feeling" voor) dat ik nu terug goesting heb om het huis af te werken en om al die onafgewerkte modellen onder handen te nemen.

Dus ja mensen kunnen ook een dipje hebben ook al zijn ze fysisch kerngezond

Roland

Huugooke

Dat is weer iets helemaal anders Roland. Dat is een situatie waar ik alle begrip voor heb.
Die "dipjes" kunnen allerlei oorzaken hebben, bijvoorbeeld een lage suikerspiegel!
Mijn betoog was alleen maar om de dipjes-leiders wakker te schudden; de eerste stap is altijd: beginnen, de rest volgt.
Geloof me, ik moet mezelf ook in gang schoppen; en ik heb echt iets om over te piekeren.

mark7758

Dipje van de dag.
Wat ga ik eten. Diepvries maaltijd 1 of 2. (Bami ... of Macaroni)
Blijft lastig. :-[
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Huugooke

Citaat van: mark7758 op 15 juli 2014, 16:46:53 PM
Dipje van de dag.
Wat ga ik eten. Diepvries maaltijd 1 of 2. (Bami ... of Macaroni)
Blijft lastig. :-[
Allebei even slecht! Ga naar het frituur! ;D


mark7758

Citaat van: Huugooke op 15 juli 2014, 17:21:38 PM
Citaat van: mark7758 op 15 juli 2014, 16:46:53 PM
Dipje van de dag.
Wat ga ik eten. Diepvries maaltijd 1 of 2. (Bami ... of Macaroni)
Blijft lastig. :-[
Allebei even slecht! Ga naar het frituur! ;D
Ik weet nu helemaal niet meer wat ik moet gaan eten? Optie 3 is gemaakt.

Help mijn dipje is nu een DIP.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Rangeerduivel

Citaat van: Huugooke op 15 juli 2014, 17:21:38 PM
Citaat van: mark7758 op 15 juli 2014, 16:46:53 PM
Dipje van de dag.
Wat ga ik eten. Diepvries maaltijd 1 of 2. (Bami ... of Macaroni)
Blijft lastig. :-[
Allebei even slecht! Ga naar het frituur! ;D

Hugo,
IN NEDERLAND ZIJN GEEN GOEI FRITUREN!!!  :D :D

;)

Martin Welberg

Kwestie van smaak  ;)

mark7758

Nee Bewezen Feit. Beste Friet komt uit Belgie. (Het is de Bami geworden)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Rangeerduivel

Citaat van: mark7758 op 15 juli 2014, 18:08:09 PM
Nee Bewezen Feit. Beste Friet komt uit Belgie. (Het is de Bami geworden)

En dan te bedenken dat veel Belgische frituren hun voorgebakken friet ,vacuum verpakt in Nederland aankopen! :D

;)

Havoc

CiteerKom met je luie kont van je stoel, geniet van je vrijheid, gebruik je mogelijkheden! En zaag niet!

Zit toch wel iets dieper dan dat. Zelfs geen goesting om te zagen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 15 juli 2014, 21:03:37 PM
CiteerKom met je luie kont van je stoel, geniet van je vrijheid, gebruik je mogelijkheden! En zaag niet!

Zit toch wel iets dieper dan dat. Zelfs geen goesting om te zagen.
Als het met een St. Jozefzaag, een cirkelzaag, een boomzaag, figuurzaag, kettingzaag of zelfs een gatenzaag is, zou ik zeggen: go for it!
Ik begrijp het wel hoor, je spreekt hier met de "dipmaster", maar het slechtste dat je kan doen is bij de pakken blijven zitten. Kies iets waarvan je weet dat je er onmiddellijk succes mee zal hebben: geweldige opkikker!

marc goovaerts