Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Goedkope boompjes

Gestart door eve, 12 juli 2014, 21:40:30 PM

eve

14 $ voor 20 stuks 9 cm hoog. Gratis verzending naar België. Douanekosten ?

http://www.aliexpress.com/store/product/D9048-Scale-Train-Layout-Set-Model-Trees-N-HO-9cm/630387_1100220114.html

Ze hebben ook goedkope modelauto's. Maar ze zijn zeer onduidelijk over de schaal : 1/87 ~ 1/100 ...

Erik

ERVIN

Kijk ook even bij de figuurtjes , 13$ voor 100 geschilderde figuurtjes.  ;)

SuSke

Figuurtjes om al die rijtuigen vol te zetten ;)

De boompjes is nog een beetje werk aan, je ziet de draden waaruit de stam gemaakt is gewoon zitten.
Maar voor die prijs ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Thommy

Citaat van: eve op 12 juli 2014, 21:40:30 PM
14 $ voor 20 stuks 9 cm hoog. Gratis verzending naar België. Douanekosten ?

http://www.aliexpress.com/store/product/D9048-Scale-Train-Layout-Set-Model-Trees-N-HO-9cm/630387_1100220114.html

Ze hebben ook goedkope modelauto's. Maar ze zijn zeer onduidelijk over de schaal : 1/87 ~ 1/100 ...

Erik

als verzendkosten gratis zijn, niets douane kosten
die gaan pas in vanaf 22euro

maat van me bestelt zo elektronica in China steeds in kleine bestellingen -22euro => nooit douane
Greetz

Thommy

eve


wilgo

goedkope boompjes?
Zou het niet beter zijn boompjes enz. hier te kopen ?
als iedereen zijn spullen in china koopt is hier geen tewerkstelling meer in tegen deel de chinezen kopen hier alles op en wat blijft er dan nog over, denk er maar eens over na. waarom is hier alles duurder, ook door onze schuld wij willen als maar meer verdienen of anders wordt er gestaakt dus moeten de prijzen omhoog?
in belgie of buurlanden is genoeg te krijgen voor onze hobby of niet soms
de chinezen gaan u gene boterham geven om te eten hoor

Michael

Willy ik kan je geen ongelijk geven, maar zo maakt ieder z'n keuze, ik heb laatst 12x5 m ledverlichting op rol gekocht. Bij conrad ongeveer 40 € per stuk dus voor een totaal bedrag van 480 €, ik heb gekozen om dit niet te doen, maar deze in China te bestellen en ik was klaar voor nog geen 40 €, ik heb geen bakken met geld om alles hier te kopen, gelukkig bestaat nu het internet en kunnen we nu in China kopen, als dit niet kon dan zou ik geen treinen hobby hebben, het rijdend materiaal koop ik hier maar de spullen die ik in China kan kopen neem ik mooi mee. Maar laat dat jou er niet van weerhouden om alle spullen hier in West Europa te kopen. Gelukkig is het allemaal vrije markt en heb je de vrijheid om te kiezen waar je iets koopt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Martin Welberg

Jammer dat ze zo foei lelijk zijn  ::)

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.