Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

stil

Gestart door Huugooke, 30 juni 2014, 17:54:31 PM

Sicco

En het spijt me te zeggen, maar er is er vaak genoeg een die aangeeft waarom, soms privé en soms publiekelijk. Ik heb me er een tijd druk om gemaakt, maar de laatste tijd sta ik er anders in. De manier waarop 'we' hier met elkaar omgaan is een keuze waar je het mee eens kunt zijn of niet, iedereen is vrij om te gaan of te komen en het heeft niet zoveel zin om bepaalde regels of omgangsvormen op te dringen omdat persoon A nou vind dat dat dé manier is of juist niet. Dan moeten 'we' alleen wel accepteren dat er de afgelopen jaren ontzettend veel mensen de keuze hebben gemaakt om hier niet of niet zo vaak meer te zijn. You can't have it all  :D Persoonlijk vind ik dat jammer (ook al behoor ik zelf tot die groep) omdat ik vooral merk dat nu grote delen van onze gezamenlijke hobby niet 'bediend' worden, maar het is en blijft een vrije keuze. Dat ik het graag anders zou zien is maar één mening.
Met sociale media heeft het niets van doen, fora zijn doorgaans nog zo populair als 'vroeger' is mijn ervaring, zeker de grotere en gezien het aantal leden behoort deze daar ook zeker toe.

groet Sicco

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Sicco op 01 juli 2014, 10:21:20 AM
omdat ik vooral merk dat nu grote delen van onze gezamenlijke hobby niet 'bediend worden'


Sicco,wie A zegt moet B zeggen, zoals ? Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 30 juni 2014, 21:03:33 PM
Zo gaat dat met dergelijke sociale media.
Moeten we nu allen aan Facebook? Ik denk het niet, dat is ook al op de terugweg, niet?

Ik denk niet dat dit forum op de terugweg is,maar zoals reeds eerder gezegd werd,het weer en de nakende vakantie spelen hier een grote rol in,zoals men dat ook merkt in het week-end,minder posts en een ietwat ander publiek.
Ik zou dit forum niet durven vergelijken met Facebook,nee dank u,dat is pas zever!(vind ik toch!)
Vrienden maak je op een andere manier,niet door op een toetsje te drukken...

Wees gerust Luc,we blijven (je) trouw!  :D

;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 juli 2014, 10:50:07 AM
Citaat van: Sicco op 01 juli 2014, 10:21:20 AM
omdat ik vooral merk dat nu grote delen van onze gezamenlijke hobby niet 'bediend worden'


Sicco,wie A zegt moet B zeggen, zoals ? Groeten Peter ;)

Peter,
Haal niet iemand de pieren uit de neus...het kan delicaat zijn!  :D :D

;)

Sicco

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 juli 2014, 10:50:07 AM
Citaat van: Sicco op 01 juli 2014, 10:21:20 AM
omdat ik vooral merk dat nu grote delen van onze gezamenlijke hobby niet 'bediend worden'


Sicco,wie A zegt moet B zeggen, zoals ? Groeten Peter ;)

Niets 'groots' hoor. Niet meer dan dat bepaalde aspecten van de hobby minder belicht worden op het forum dan dat je zou verwachten van zo'n groot forum voor zo'n kleine markt. Dat heeft verschillende oorzaken en gevolgen.

Rangeerduivel

Sicco,
Als een bepaald aspect van de hobby jou intresseert,dan open je daar toch gewoon een topic over.
Gegarandeerd reactie!
Een krant staat ook vol met dingen die niet iedereen intresseren,er moet eerst iets gebeuren eer men het er in kan plaatsen.

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Sicco op 01 juli 2014, 11:11:34 AM


Niets 'groots' hoor. Niet meer dan dat bepaalde aspecten van de hobby minder belicht worden op het forum dan dat je zou verwachten van zo'n groot forum voor zo'n kleine markt. Dat heeft verschillende oorzaken en gevolgen.

Sicco, daar wordt ik toch niet wijzer van, misschien eens een vb ?


Rangeerduivel,verder die pieren daar is lange trein al mee gaan vissen ! (zie grappenhoek)  ;D

Groeten Peter ;)

Geert

Stil? 

Ik ga deze bewering moeten tegenspreken volgens de 'forumstatistieken'. Juni 2014 was na januari de drukste maand kwestie van nieuwe topics en nieuwe berichten. Vergeleken met 2013 is er wel een sterke terugval. Maar de maanden juli en augustus 2013 waren wel de drukste van dat jaar! Het ziet er dus goed uit voor de komende maanden dit jaar op dit forum.  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

PeterC

Citaat van: OlivierV op 01 juli 2014, 01:10:17 AM
Afgelopen weekend gewerkt op Graspop Metal Meeting (41 uren op 3 dagen tijd)...

Ik heb daar 41 uren op 3 dagen tijd pinten gedronken.  Daar ben ik nu ook stil van (stem is weg)...  :)

Groetjes, Peter


oebr

druk bezig om dingetjes te maken die in 'waar zijn we mee bezig...' gepost zullen worden he.

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Metpetergaathetbeter

Citaat van: PeterC op 01 juli 2014, 11:52:06 AM


Ik heb daar 41 uren op 3 dagen tijd pinten gedronken.  Daar ben ik nu ook stil van (stem is weg)...  :)
en nog een beetje boven je theewater ? ??? :-\ ;D

Groeten Peter ;)

PeterC

#26
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 juli 2014, 13:40:45 PM
Citaat van: PeterC op 01 juli 2014, 11:52:06 AM


Ik heb daar 41 uren op 3 dagen tijd pinten gedronken.  Daar ben ik nu ook stil van (stem is weg)...  :)
en nog een beetje boven je theewater ? ??? :-\ ;D

Groeten Peter ;)

Dat viel nog goed mee.  Alleen van het feit dat ik meer dan vijf uren nodig had om de afstand Dessel-Deinze met de auto(!) af te leggen, werd ik zat.  Zat van het fileleed veroorzaakt door een handjevol...

[Edit] Enkele woorden geschrapt om geen keet te schoppen...


Groetjes, Peter