Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

En toch vind ik het een kunstenaar (in IIf)

Gestart door eve, 23 juni 2014, 11:24:37 AM


Dirky

Fantastisch mooi (zou ik op die schaal ook wel eens willen proberen) maar die manier van werken vreet tijd... en die tijd is er momenteel niet  :(

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

eve

II --> 1:22,5  met de f van Feldbahn.

Erik

Michael

Citaat van: eve op 23 juni 2014, 17:24:54 PM
II --> 1:22,5  met de f van Feldbahn.

Erik

Erik bedankt , deze schaal kende ik nog niet. Maar een ware kunstenaar, prachtige details.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Havoc

Kan er niet aan doen maar het blijft te. Dit is gewoon niet meer realistisch.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

eve

Citaat van: Havoc op 23 juni 2014, 20:56:02 PM
Kan er niet aan doen maar het blijft te. Dit is gewoon niet meer realistisch.

Meer...Galactisch...?

Erik   8)

Havoc

Neen, gewoon dat in het tijdperk dat hij wil uitbeelden dat er niet zoals sloopwoningen uitzag. Dit is alsof de Jean zijn NEEB van 1920 de gebouwen eruit zou doen zien alsof het al 2000 is.

Fabre zijn hesp tegen de muur vinden sommigen ook kunst.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

eve

Citaat van: Havoc op 23 juni 2014, 21:28:55 PM
Neen, gewoon dat in het tijdperk dat hij wil uitbeelden dat er niet zoals sloopwoningen uitzag. Dit is alsof de Jean zijn NEEB van 1920 de gebouwen eruit zou doen zien alsof het al 2000 is.

Fabre zijn hesp tegen de muur vinden sommigen ook kunst.

Fabre en zijn fabrikaatjes kunnen voor mijn part de boom in.
Maar dit vind ik prachtig.
Jij niet...geen probleem.

Erik  :-*

SuSke

Ik heb de begeleidende tekst niet gelezen, maar een gebouw zoals dat kan inderdaad staan op een moderne baan, zo ergens in een uithoek van een vergeten industrieterrein.
Ik moet Havoc gelijk geven dat je zoiets niet op een baan tijdperk II of III zet, want dan klopt het verhaal niet meer.
Zelfde wrang gevoel krijg ik soms ook bij de H0 artiest Nouallier, naast een soms onbegrijpelijke plaats van bepaalde accessoires.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.