MSM 138

Gestart door Val-Rikard, 23 juni 2014, 07:37:20 AM

Kautenbach

hahaha, folie zt dr nog steeds omheen, beetje pendelen tussen werk, kroeg en bed de laatste week...pffffff

Michael

Citaat van: Kautenbach op 16 juli 2014, 19:45:28 PM
hahaha, folie zt dr nog steeds omheen, beetje pendelen tussen werk, kroeg en bed de laatste week...pffffff

Wim je bent niet de enige hier ook, nog een paar dagen en dan mag het folie eraf.....
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Mark en anderen die nog wachten...
Inmiddels is het misterie in Nederland opgelost : een beginneling of jobstudent heeft de adressen foutief ingescand: afzender ipv bestemmeling dus alles is teruggekeerd naar Terneuzen waar de drukker ze gedropt had (de tijdschriften voor Nederland worden aan de post bezorgd in Terneuzen).

Nog even geduld dus...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Oke. Ik geloof je op je blauwe ogen dat het goed komt.  8) 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Herwig

#79
Jobstudent:  en dat vakantiewerk bij Meta, was dat een stage   "voor punten"   voor een diploma van inscanner ?
( en die  dringende  MSM 138bis   gaat die student ook   niet   maken, veronderstellen we)


Correctie dd. 17 juli '14:
" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~bij de Nederlandse Post, ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~? "

" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~gaat die andere, Belgische student bij Meta Media   niet  ~~~~~~~ "

( Pardon, 't was dus een Nederlands foutje, wat een, voorzichtige, opluchting...)


SuSke

Citaat van: Herwig op 17 juli 2014, 13:51:03 PM
Jobstudent:  en dat vakantiewerk bij Meta, was dat een stage   "voor punten"   voor een diploma van inscanner ?
( en die  dringende  MSM 138bis   gaat die student ook   niet   maken, veronderstellen we)

Ik denk dat het gaat om een persoon bij de Terneuzenze afdeling van de Nederlandse Post
Citaat van: doomslu op 17 juli 2014, 10:05:39 AM
Inmiddels is het misterie in Nederland opgelost : een beginneling of jobstudent heeft de adressen foutief ingescand: afzender ipv bestemmeling dus alles is teruggekeerd naar Terneuzen waar de drukker ze gedropt had (de tijdschriften voor Nederland worden aan de post bezorgd in Terneuzen).

Nog even geduld dus...  :-\
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Klopt: de Nederlandse post!
Dus zijn we in België toch niet zo slecht af?

Maar aan de Luxemburgse P&T kunnen ze niet tippen.
Vorige week meegemaakt (was niet de eerste keer): een brief die lichtjes gescheurd was aan een hoek, was in een doorzichtige omslag gestopt, maar daarop een sticker met excuses.
Heb ooit ook mijn MSM in een stevige plastiek ontvangen omdat de omslag gescheurd was. De MSM was ongedeerd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Dat zou eens uitgebreid in het nieuws moeten komen. Er zijn er veel die daarvan kunnen leren...

Herwig

M'n abonnements-MSM komt al jàren bijna steeds op tijd, heb 'k de indruk.  En behoudens soms een klein plooitje of mini-kreukje, in prima staat.      Dus een treffelijke B-Post, eigenlijk... .
( Alléén spijtig dat we voor andere postdingen sinds enige jaren 6/7 km moeten fietsen voor nog een écht postkantoor)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 17 juli 2014, 18:40:10 PM
de Nederlandse post!

hier is zo'n zegswijze als je .................................................................................en iets met vergeten !  ;D

Groeten Peter ;)

Frank_N

#85
Heb het nu ook!
Op pagina 96 onderaan een verwijzing naar de "Halvezolenlijn" Een oud stukje spoor met een opmerkelijke geschiedenis. Paul Henken is op het idee gekomen er een boek over te maken. 8)
Die brug is er nog steeds, vrij recentelijk opgeknapt in 2 fazen. De brug ligt door een moeras. NL Staats bosbeheer is huidig eigenaar. De rails is er nog op de brug, de open delen zijn opgevuld met een soort stelcon-platen zodat je er veilig overheen kan lopen. Het loopt door een prachtig natuurgebied. Een deel van de lijn kun je goed wandelen.
Hoewel er aan de kant van Den Bosch een brug is welke er niet zo goed bijligt....1 Baanwachters woning (ten zuiden van de brug) staat er nog altijd in goede conditie, is bewoond.
Het lijkt een prima gegeven voor een modelspoorbaan!
Dank voor de tip, MSM! ;)

Edit: https://www.google.nl/search?q=halvezolenlijn&gws_rd=ssl&tbm=isch
Groet van Frank

Michael

ZO van A tot z uitgelezen, mooie banen en allemaal kunststukjes op zich. Mannen bedankt voor dit vakantie nummer. Nu wel nog een week op 5 wachten op het volgende nummer, maar allé, Luc en de mannen mogen ook eens een paar dagen vrij nemen. 8)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mark7758

En ik wacht nog steeds.  :'( Nog even Luc en ik kom hem ophalen bij jou. (Sep.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: mark7758 op 29 juli 2014, 17:59:01 PM
En ik wacht nog steeds.  :'( Nog even Luc en ik kom hem ophalen bij jou. (Sep.)
Niet normaal, Mark. Ik zal zien wat ik kan doen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.