Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 138

Gestart door Val-Rikard, 23 juni 2014, 07:37:20 AM

Herwig

...veelbelovende MSM om mee te nemen naar zee en te lezen op 'n dijkterrasje met 'n frisse  "Haanse Witte" ...

tsjoektsjoek




MSM 138 is er weer een om je vingers bij af te likken
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

conducteur

Ziet er de moeite uit, maar volgende keer hier eens aan denken, Luc : https://www.youtube.com/watch?v=PcOGxmy8GLA&feature=kp  ;D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Heeft er niemand hem ontvangen? Vreemd...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Sorry. Ben gewoon aan het werk. Vanmiddag als ik thuis kom zal ik in de brievenbus kijken voor je.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

Hier zat het nummer in de bus.
Even doorgekeken want we moet weg.
Zie er goed uit op het eerste zicht doch allemaal Europese banen zonder modelbouw artikels werkt wat bevreemdend, wat geen afbreuk doet op de algehele kwaliteit.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Citaat van: Peter op 04 juli 2014, 10:03:38 AM
Hier zat het nummer in de bus.
Even doorgekeken want we moet weg.
Zie er goed uit op het eerste zicht doch allemaal Europese banen zonder modelbouw artikels werkt wat bevreemdend, wat geen afbreuk doet op de algehele kwaliteit.
Lap die is er snel bij, vlotte facteur, hier komt die pas na de middag.....dus nog even afwachten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Herwig

@ Luc D.,
Antwerpse Noorderkempen:  'n chique MSM nedergedaald, deze voormiddag...

doomslu

Dank je mannen.
ik maakte mij een beetje ongerust omdat ik gisteren en vandaag enkele ongeruste mailtjes kreeg. Blijkbaar waren sommige mensen niet op de hoogte van de dag van verschijnen. Staat nochtans op blz. 3 en in onze nieuwsbrief.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 04 juli 2014, 12:57:34 PM
Staat nochtans op blz. 3 en in onze nieuwsbrief.  ;)
groter lettertype gebruiken !

fraai nr. maar geen moddelbouw en wat ook al een tijdje minder aan bod komt treinsamenstellingen !


Groeten Peter ;)

PS hier was hij deze morgen vroeg ook afgeleverd door (wegens vakantieregeling) een andere postbode met als gevolg dat mijn post veel vroeger in mijn brievenbus steekt !

Groeten Peter ;)

Johnnytrein

Hier was hij ook deze voormiddag opgevouwen en wel. Waarschijnlijk weet deze post mens niet dat MSM gewoon in mijn bus kan, gelukkig is er niks beschadigd.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

oebr

hier in de winkel het laatste exemplaar meegenomen. Het gaat echt snel :-)
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Valentijn


Deze morgen ook aangekomen in aalst  :)
perfect in orde  :)
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Michael

In NL nog niks  :-X Zal wel voor volgende week zijn, niet erg want ik bewaar het blad voor mijn vakantie.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

gardevil

Hier ook vanmorgen aangekomen. Eerste indruk, veel mooie banen, geen zelfbouwartikelen of tip & tricks :(
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?