Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Chatham

Gestart door sdz1976, 13 juni 2014, 18:04:28 PM

sdz1976

Morgen met de club, de beurs in Chatham gaan bezoeken.
Hoop dat ik niet teveel inspiratie opdoe ::)
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

mivc057

Met een paar clubgenoten naar deze prachtige expo geweest. Is steeds de oversteek waard.
Toffe ideëen opgedaan voor onze "spoor-0 baan". Engelsen zijn daar gewoon meesters in.
Onvergetelijke dag en volgend jaar opnieuw. ;)

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154


Herwig

Chatham:  zeer charmante dingen in een erg propere sportzaal, was vroeger wel wat anders ( de tentoonstelling was ooit in een krakkemikkig zaaltje...)

sdz1976


Is idd in zeer aangename lokalen nu , al denk ik dat de dockyards , waar het vroeger plaatsvond ook wel een atractie op zich waren.
Hebben in ieder geval weerom kunnen genieten van de plastische manier van modelbouw en de kurkdroge humor van de meer dan enthousiaste  modelspoorders .
Ook eindelijk artex kunnen kopen .
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

doomslu

Bedankt voor de fotoreportage. Er zitten leuke dingen tussen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

renstimpie

#7
Ik zal vandaag proberen wat foto's te posten.. live  vanuit CHATAM... :)  Geen live foto's maar ze staan erop... zie onderaan..;

T.

Valentijn


Hier is mijn aandeel.

https://www.flickr.com/photos/125483534@N08/sets/72157644771561240/

Mooie dag gisteren, wel zwaar want zo rond 6 uur vertrokken en maar na 10 uur terug thuis.  Maar net zoals vorig jaar de moeite waard.  En inderdaad, volgend jaar doen we dit zeker en vast opnieuw.  ;)

groetjes
Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Michael

Wouter en Valentijn, bedankt voor de foto's, leuke reportages, en er zitten toch echt een paar pareltjes tussen hé.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

stoomloc

Valentijn en Wouter,

Bedankt om de foto's met ons te delen. Zag er heel interessant en leuk uit. Spijtig dat ik deze keer niet mee kon.   :(  Volgend jaar misschien wel van de partij.  ;)

Wim

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

inderdaad veel moois... alhoewel ik meen dat we niet meer naar de UK moeten om mooie banen te zien. Hier op 't forum passeren nu en dan ook hoogstandjes die vaak zelfs "beter" afgewerkt zijn dan sommige van deze banen.

Wat we echter niet hebben is de "sfeer" die zo typerend is voor de andere kant van 't kanaal...

sdz1976

Volledig mee eens Dirky !

De details zijn heel vaak niet erg fijn, vaak aan mekaar gegoten en de afwerking is niet altijd je dat .
Maar zo goed als altijd weten ze je in hun banen als het ware te zuigen door hun sfeer .
Het voelt alsof je in de seine zit mede doordat net als in het echt alles niet te proper , te recht en te georganiseerd is.

Maar inderdaad wat afwerking en precisie betreft passeren hier echt straffe dingen. 

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

renstimpie

https://plus.google.com/photos/115339376933855751546/albums/6025630541040319329?authkey=COCDvvTpxYWpDg

De overige foto's moet ik nog uploaden...

Beter laat dan nooit...  De foto's van CHATHAM..  deelname met Saintes Amis sur Mer en Eperon D'or ..

T.