Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Pakjesdienst, snelle dienst of trage dienst?

Gestart door Peter, 11 juni 2014, 12:56:19 PM

Michiel

Citaat van: Havoc op 12 juni 2014, 15:12:05 PM
Citaat van: marc goovaerts op 11 juni 2014, 19:39:30 PM
En welke staan dan bovenaan ?

Onbetwist DHL, nog nooit problemen, altijd snel, beleefde chauffeurs, gewoon perfect.
Dan UPS, duurt meestal een dagje langer, nogal nors meestal maar komt wel altijd aan zonder schade.

Jammer dat het een rondje B-Post meppen is geworden. Zelfs het beste bedrijf heeft ontevreden klanten. Over DHL: ik moest voor regularisatie van m'n gezin officiĆ«le papier naar Panama sturen. Eerste poging met De Post, niets aangekomen. 2 x hyperdure DHL, nooit aangekomen. Derde keer weer met De Post, wel aangekomen. Is DHL nu de verliezer?  ::)

Met voorbeelden kan men alles bewijzen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Voor mij is het blijkbaar opgelost. Nee ik heb mijn pakje nog niet, maar heb een mailtje gekregen dat "het vandaag verstuurd is"  ???
Het is dus onderweg, en morgen of begin volgende week zal ik het dan wel hebben
Voor mij is dit onderwerp dus gesloten
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Citaat van: Michiel op 12 juni 2014, 16:27:40 PM
Citaat van: Havoc op 12 juni 2014, 15:12:05 PM
Citaat van: marc goovaerts op 11 juni 2014, 19:39:30 PM
En welke staan dan bovenaan ?

Onbetwist DHL, nog nooit problemen, altijd snel, beleefde chauffeurs, gewoon perfect.
Dan UPS, duurt meestal een dagje langer, nogal nors meestal maar komt wel altijd aan zonder schade.

Jammer dat het een rondje B-Post meppen is geworden. Zelfs het beste bedrijf heeft ontevreden klanten. Over DHL: ik moest voor regularisatie van m'n gezin officiĆ«le papier naar Panama sturen. Eerste poging met De Post, niets aangekomen. 2 x hyperdure DHL, nooit aangekomen. Derde keer weer met De Post, wel aangekomen. Is DHL nu de verliezer?  ::)

Met voorbeelden kan men alles bewijzen.

Eerlijk gezegd zou ik voor Panama Fed-Ex kiezen, dat is hun achtertuin. Sorry als je vindt dat ik niet tevreden ben van Bpost, maar dat is al zo van toen het nog Taxipost was. Hoeveel pakjes die al teruggestuurd hebben, verloren laten gaan, gewoon briefjes in de bus steken als er iemand is of gewoon weken bijgehouden kan ik niet meer tellen.  En gaan we zwijgen over Certipost, dat is nog erger.

Onlangs een paketje naar Frankrijk, aangetekend en verzekerd. Twee postkantoren moeten aandoen eer er iemand wist hoe dat moest. Staat nochtans op de website dat het kan. Pakje is wel goed aangekomen als je dat plezier kan doen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.