Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Pakjesdienst, snelle dienst of trage dienst?

Gestart door Peter, 11 juni 2014, 12:56:19 PM

Bolje

Citaat van: bellejt op 11 juni 2014, 17:41:25 PM
tracking van kiala is makkelijk : je krijgt een klever bij afgifte van het pakket.Met die gegevens kan je tracken op hun website : pakje volgen.Ke heb dan ook de bevestiging of het is afgehaald door bestemmeling.
Heb dit al geprobeerd, maar dit lukt niet. Als het afgehaald is dan veranderd de status pas.   :(
Vele groeten,
Ronald

dani

@peter gaat het beter :  juist ja.... ik ben nog idioter dan jij .....  moehahaaa
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 11 juni 2014, 18:20:32 PM
@peter gaat het beter :  juist ja.... ik ben nog idioter dan jij .....  moehahaaa
dani, 't zijn jouw woorden niet de mijne !  ;)

reeves

Kiala: Belgie -Nederland: 1maand en 2weken :o h :od alle hoop al opgegeven , pakje was te volgen tot Eindhoven daarna niks meer........tot de koper me contacteerde dat hij het pakje had gekregen

Ook al snellere leveringen gekregen ;D

Havoc

DPD staat samen met Bpost onderaan mijn lijstje van besteldiensten. Reeds 2x total-loss gehad met DPD op 2 leveringen. En 1 levering 6 maand later zonder verpakking zodat ik niet kon zien wie dat geleverd heeft en ik verdenk ze ervan dat het een van die 2 was.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

marc goovaerts


Bolje

Mijn ervaring met Bpost is goed.
Maar ja,...
Hoe meer pakjes, hoe meer het fout kan lopen.
Vele groeten,
Ronald

OlivierV

Citaat van: bellejt op 11 juni 2014, 17:41:25 PM
tracking van kiala is makkelijk : je krijgt een klever bij afgifte van het pakket.Met die gegevens kan je tracken op hun website : pakje volgen.Ke heb dan ook de bevestiging of het is afgehaald door bestemmeling.
Je krijgt als bestemmeling ook een mailtje datje pakket in je kiala punt ligt.

Bij voorkeur ook altijd via Kiala hoor, bpost is misschien wel sneller maar een pak duurder geworden, waar is den tijd dat het nog geen €5 kostte voor een pakket tot 2KG? ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

Waar is den tijd dat een pakje sigaretten 10 frank (25 cent voor de jongeren) kostte ?

patatje70

B-post en post Nl zijn goed omdat ze rap en ook op zaterdag leveren..
kwestie van service is DPD schitterend
Kiala is ok maar traag
GLS werkt iets slordiger,

maar dit zijn allemaal persoonlijke ervaringen,eens je een zending in slechte toestand of helemaal niet ontvangt dan heb je uiteraard slechte commentaar over die firma
gewoon kwestie van geluk te hebben denk ik, want bij elke firma loopt er wel eens iets mis

doomslu

Citaat van: patatje70 op 12 juni 2014, 07:32:06 AM
...
maar dit zijn allemaal persoonlijke ervaringen,eens je een zending in slechte toestand of helemaal niet ontvangt dan heb je uiteraard slechte commentaar over die firma
gewoon kwestie van geluk te hebben denk ik, want bij elke firma loopt er wel eens iets mis
Klopt. Deze discussie komt om de x maanden terug, zoek maar...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Citaat van: marc goovaerts op 11 juni 2014, 19:39:30 PM
En welke staan dan bovenaan ?

Onbetwist DHL, nog nooit problemen, altijd snel, beleefde chauffeurs, gewoon perfect.
Dan UPS, duurt meestal een dagje langer, nogal nors meestal maar komt wel altijd aan zonder schade.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

bollen neus

Citaat van: doomslu op 12 juni 2014, 08:31:26 AM
Citaat van: patatje70 op 12 juni 2014, 07:32:06 AM
...
maar dit zijn allemaal persoonlijke ervaringen,eens je een zending in slechte toestand of helemaal niet ontvangt dan heb je uiteraard slechte commentaar over die firma
gewoon kwestie van geluk te hebben denk ik, want bij elke firma loopt er wel eens iets mis
Klopt. Deze discussie komt om de x maanden terug, zoek maar...  ;)

Wij noemen dat hier, "bezigheidstherapie" tegen verveling
Den Eric.

Peter

Nog altijd niks..geen pakje en geen telefoon. Steeds weer het antwoordapparaat.
Met vriendelijke groeten
Peter

marc goovaerts

Vandaag nog een 'slechte' ervaring met Bpost. Pakje aangekomen. Overhandigd en afgetekend door mijn ex-vrouw. Gelukkig was het modelbouw en niks ivm de scheiding. Maar het maakt een 'afgiftebewijs' wel wat relatief.