Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Plastikard

Gestart door MARKLINRIJDER, 04 april 2006, 00:42:50 AM

MARKLINRIJDER

Gegroet,

Heeft iemand van jullie enig idee waar ik per postorder, Slaters Plastikard kan bestellen?

Thanks,

David

loco

via Slaters
http://www.slatersplastikard.com/
en je mag hoogst waarschijnlijk ook nog zonder risico's met VISA betalen.
Loco

ricky56

Je kan ook Slaters Plasticard bij Jocadis bestellen, dan via "De Post" gestuurd...

Vriendschappelijk,

janjozef

Als je in antwerpen komt Collectorsbank heeft het ganse gamma liggen. Eveneens alle strips van evergreen. Ook bij ballien en verschooten in antwerpen. Deze twee zijn wel duurder.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Klaas Zondervan

Ook bij GM&S in Haarlem. http://www.gmens.nl
Ik weet alleen niet of dat handig is als je in Belgi? woont.
Ze staan ook op alle grote beurzen in Nederland.

bartie

citaat:
Geplaatst door janjozef

Als je in antwerpen komt Collectorsbank heeft het ganse gamma liggen. Eveneens alle strips van evergreen. Ook bij ballien en verschooten in antwerpen. Deze twee zijn wel duurder.

Jan



Sorry, maar dat is niet helemaal juist. Van Evergreen heeft Collectorsbank  bijna alles, en anders kan je het bestellen, maar van slaters heeft hij nog eens niet  de verschillende baksteenplaten in H0. Bij Verschoten en Ballien van hetzelfde en daar heeft bestellen zelfs geen zin. Een kataloog van Slaters gevraagd om te bestellen en niet verkrijgbaar volgens de winkeliers, terwijl op de site van Slaters op dat ogenblik wel degelijk katalogen te koop waren.

Bart.

janjozef

Collectorbank heeft de meeste platen in voorraad en deze die hij niet heeft kan hij bestellen, en ik kan het weten want ik verbruik er toch enkele.

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

bartie

Toen hij nog in Deurne zat, had hij zelf nog geen kataloog, enkel een A4 blaadje waarvan hij bestelde. Ondertussen is dat misschien verandert, dat weet ik niet, want ik koop mijn Slaters plastikard ergens anders nu.

Bart.

janjozef

Collectorsbank heeft nooit in deurne gezeten dat was chalumano, en chalumano is overgenomen door collectorsbank, ge zijt duidelijk goed op de hoogte.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

citaat:
Geplaatst door bartie

ik koop mijn Slaters plastikard ergens anders nu.

Bart.

Waar dan als ik vragen mag?
Tom

bartie

citaat:
Geplaatst door janjozef

Collectorsbank heeft nooit in deurne gezeten dat was chalumano, en chalumano is overgenomen door collectorsbank, ge zijt duidelijk goed op de hoogte.

Jan


Vermits de verkoop van modelspoortoebehoren door dezelfde verkoper gebeurt is dit voor mij (ondanks de fusie/overname) dezelfde winkel. Ik ben wel degelijk op de hoogte Jan.

@Tom: Ik koop die voorlopig bij Verschooten in Antwerpen (bestellen is echter een ramp) en via PB messingmodelbouw: http://www.pb-messingmodelbouw.com.
Wanneer ge veel nodig hebt (en over een VISA-kaart beschikt) is het interessanter ineens via de site van Slaters te bestellen,waar je ook de kataloog kunt bestellen.

Bart.

ysbeer

Al weer een tegen valler.
Ik dacht dat alleen zuidwest nederlanders weleens(let wel weleens)lomp tegen elkaar uit haalde
Maar nee belgen ook(wellicht uit noordwest belgie)

citaat:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door janjozef

Collectorsbank heeft nooit in deurne gezeten dat was chalumano, en chalumano is overgenomen door collectorsbank, ge zijt duidelijk goed op de hoogte.

Jan

--------------------------------------------------------------------------------



janjozef

Zoals ik al zegde bart ge weet niet waar ge over praat. Rik de eigenaar-verkoper van chalumano is ziek en komt niet meer terug, de huidige verkoper van collectorsbank is de vroegere verkoper van tam in grimbergen, ik denk dat hij roland heet maar ben niet zeker. Natuurlijk is de eigenaar-verkoper Eddy en zijn part-time verkoper Bart er ook nog.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dieseltje

Jan,

Straffe uitspraak over de Rik[:(][:(]; hebt gij meer info over hem ?
Ik dacht dat hij thuiszat me nen Hernia...  dat is het laatste wat ik bij CollectorsBank gehoord had van Eddy...

Gerolf

Dat hij zeer ernstig ziek is heb ik ook opgevangen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw