Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Pijnlijk ontwaken vannacht

Gestart door Peter, 09 juni 2014, 09:18:40 AM

evan

Ja amai Peter dat is enorm vervelend! Sterkte!

Terwijl ik dit aan het lezen was viel mn frank dat we kort bij elkaar wonen en las ik het bericht van Hugo.  Ik checkte dan vlug mn berichten en jawel de buurvrouw liet weten dat we ook prijs hebben.  Veranda en dakraam wss ook.  Tof als je aan de andere kant van de wereld zit.  Ik ben blij dat onze nieuwe wagen ergens anders staat...

Nu is het van op afstand alles regelen.  :(

Tof weertje in Belgie. 

Grts vanuit Canada... Ik denk dat ik hier blijf 8)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Bolje

Citaat van: evan op 09 juni 2014, 17:41:30 PM

Terwijl ik dit aan het lezen was viel mn frank dat we kort bij elkaar wonen en las ik het bericht van Hugo.  Ik checkte dan vlug mn berichten en jawel de buurvrouw liet weten dat we ook prijs hebben.  Veranda en dakraam wss ook.  Tof als je aan de andere kant van de wereld zit.  Ik ben blij dat onze nieuwe wagen ergens anders staat...

Nu is het van op afstand alles regelen  :(

Nog een geluk dat je buren hebt die een beetje op je huis passen :)
Veel succes met het regelwerk

Nog een goede reis verder
Vele groeten,
Ronald

Kautenbach

balen balen balen, t enige positieve geen lichamelijk letel, sterkte ermee!

Steam.N

Regenradar voorspelt de volgende fikse beurt voor binnen een uurtje ...
Ging even naar buiten kijken :



Zo'n golvend pattroon had ik nog niet eerder gezien.
Natuur kan onverbiddelijk zijn, maar heeft ook zijn mooie kanten ...
Hopelijk zing ik straks geen ander liedje.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Chrisrail

#34
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

marc goovaerts

Citaat van: Chrisrail op 09 juni 2014, 18:17:33 PM
Hopelijk valt alles te regelen met de verzekering. Maar ja, als die moeten betalen????
Ja, ze gaan on zien komen... sinds vorige week een nieuwe verzekeraar.

thor

spijtig dit te moeten vernemen Peter,hopelijk wordt alles snel opgelost en kan je rekenen op de tussenkomst van je verzekering.
wens je veel goede moed toe en hopelijk is alles snel achter de rug en rest er alleen nog een nare herinnering.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

PeterC

Peter, sterkte!

Als het een troost mag zijn: je kan ze zien aankomen: http://www.blitzortung.org/

Er komen er nog enkele onze richting uit...
Groetjes, Peter


Koen

@Peter,

Veel sterkte voor jou en je echtgenote. Dit is echt miserie. Ik hoop dat het allemaal snel kan geregeld worden. Als ik iets kan doen, geef je maar een seintje. Je weet mij wonen hé.


Groetjes,

Koen
Nooit te oud om te leren

Valentijn


Veel sterkte voor iedereen in deze moeilijke omstandigheden.
Hopelijk geraakt alles snel opgelost.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

marc goovaerts

Plastic op de keuken gelegd (hopelijk volstaat het).
Het Micrake net ingepakt met donsdeken, karton,... En ik ben hier niet de enige. Ondanks mijn 56 lentes (of winters ?) heb ik het inpakken van auto's tegen hagel nog nooit eerder meegemaakt.

PietB

Citaat van: marc goovaerts op 09 juni 2014, 21:33:42 PM
Het Micrake net ingepakt met donsdeken, karton,... En ik ben hier niet de enige. Ondanks mijn 56 lentes (of winters ?) heb ik het inpakken van auto's tegen hagel nog nooit eerder meegemaakt.
Ook landelijk ben je niet de enige Marc.
http://nieuws.vtm.be/binnenland/96027-oplossing-tegen-hagel-pak-je-auto

grt Piet.

dani

vannacht tussen 3 en 4 u was het hier ook zo.... hevige hagelbui ! 
Gelukkig waren het maar "kleine" bollen van maximaal zo'n 1.5 cm of zo.   
Geen erge schade opgelopen maar toch enkele bange momenten gehad, dat klettert dat het een lieve lust is.  Vooral op het dak van een veranda en op de Velux van de treinzolder, brrr....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Wachten, wachten en nog eens wachten op de offertes van dakwerken, verranda, rolluiken enz.
Eenszins begrijpelijk want ik zal niet de enige zijn, maar.............. :(
Met vriendelijke groeten
Peter

Chrisrail

#44
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }