Gezocht - Streek Brugge - samen modules bouwen in HO

Gestart door mvdr1, 31 mei 2014, 20:15:08 PM

mvdr1

Hallo

Ik heb een grote vaste HO modelspoorbaan in opbouw op mijn zolder (14 meter lang, 4 meter breedte) en weet dat ik binnen afzienbare tijd zal verhuizen. Het is een nogal grote baan (28 blokken), analoog aangestuurd met blokbeveiliging, rails Peco code 100, gelijkstroom.
Ben van plan om mijn baan af te breken, en aan een nieuw project te beginnen, maar deze keer in (verplaatsbare en transporteerbare) modules.
Momenteel beschik ik over nogal veel vrije tijd, over dag en 's avonds, maar om efficiënt te kunnen werken zoek ik een "soulmate" die hieraan wil en kan meewerken en helpen.
De bedoeling is om een nieuwe modulebaan te bouwen die digitaal aangestuurd is (heb reeds alle nodige apparatuur van LENZ in mijn bezit), Belgisch geïnspireerd, met vooral een mooi landschap en geen te ingewikkelde wisselstraten e.d. Vooral mooie paradestukken, zo natuur getrouwelijk mogelijk.
Samen met iemand zo'n project kunnen uitwerken en tot een goed einde brengen, zou ik veel aangenamer vinden dan hier alles alleen te moeten doen. Misschien kunnen we samen modules bouwen, en zelfs op modelbeurzen gaan staan met ons werk ...
Ondertussen heb ik een hele voorraad Peco code 75 rails en wissels gekocht, om een nog mooiere baan te kunnen bouwen.
Ook heb ik dozen vol met materiaal om enkele On30 modules te kunnen bouwen (Bachmann Spectrum digital sound) en een hele boel kits voor zelfbouw van gebouwen etc.
In augustus word ik 60, maar het zit te kriebelen: het is nu of nooit meer ...
Is er iemand uit de streek van Brugge die ook dergelijke ambities of plannen heeft ?
Stuur me dan een PM. Ik neem per kerende contact op.

Mvg

Marc
Sint-Andries
SNCB-SBB fan

Michael

Citaat van: mvdr1 op 31 mei 2014, 20:15:08 PM
Hallo

Ik heb een grote vaste HO modelspoorbaan i

Fijn voor jou, zoals de meesten hier. Leg eens uit wat je wilt????
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154