Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Een reis vol inspiratie

Gestart door evan, 31 mei 2014, 17:04:30 PM

Durango

Evan, mooie platen en die natuur awesome. Daarom rij ik ook Amerikaans.
Geniet van de vakantie
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

evan

Hierbij nog 2 watervlegtuigjes ;)





Best leuk om te zien en te horen :)

Ondertussen heb ik nog wat treingeweld gezien:




Loco vooraan, loco in het midden en een loco achteraan met 152 wagens met een totale lengte van meer dan 2,5 km  :o



Graantrein naar de Usa met union pacific power achteraan als hulp...




Werktreintje...


Terwijl je dan staat te fotograferen hoorde mn vrouw iets ritselen achter ons...



We genieten er van :)

Groetjes ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Huugooke

Ik zit hier te snotteren; keep'm coming!

Opa-Bullcat

Kijk eens aan, schitterende foto's van de loc's en vooral van de rots partijen, gelijk maar even op papier vast gelegd.

dank ervoor en ga maar door met deze opnamen :)

conducteur

Een graantreintje  ::) machtige foto!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Durango

Gewoon doorgaan Evan. Schitterende platen zo.
Zolang het een hert is valt alles nogal mee. Kijk maar uit dat het geen beer wordt ;D
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

evan

Bedoel je deze?



Vriendelijk en vooral ongeinteresserd beestje.  Het enige wat telde waren de lekkere bloempjes :)

Meer volgt want ik heb een afspraak met iemand van de CP rail...  ::)

Mn vrouw en ik hebben een dagje apart ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Citaat van: evan op 05 juni 2014, 17:29:31 PM

Mn vrouw en ik hebben een dagje apart ;D
In dat geval zou ik geen treinen gaan kijken.  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

ie jek, een trein.... daar gaat ie apart ech nie naartoe 8)

jullie genieten evan, was t hert lekker ;D


ofwel..

grrrrrr... geweldig genieten, leuk dat je t deelt, spectaculair, mooie foto's ;)

Huugooke

wel oppassen voor rare gasten in camouflage pak (zie nieuws)

janieburton

Citaat van: evan op 05 juni 2014, 17:29:31 PM
Bedoel je deze?



Vriendelijk en vooral ongeinteresserd beestje.  Het enige wat telde waren de lekkere bloempjes :)


Je zou je kunnen vergissen in dat "ongeïnteresseerd" van dat beertje.

Persoonlijk zou ik graag de beertjes ooit "live" in het water zien staan en hoe ze de zalmen(die stroom opwaarts zwemmen en "springen) uit het water plukken in de "vlucht". (zou ook ergens in Canada zijn)
 

Peter

Ook in Alaska.
De Yukon stroomopwaarts volgen is volgens mij een van de mooiste naruurbelevenissen die er bestaan
Met vriendelijke groeten
Peter

janieburton

Citaat van: Peter op 07 juni 2014, 13:53:05 PM
Ook in Alaska.
De Yukon stroomopwaarts volgen is volgens mij een van de mooiste naruurbelevenissen die er bestaan

Dank voor de info
 

evan

Gegroet,

Het is weer even geleden en we keren bijna terug, maar toch nog een vleugje treinen.  Eens thuis zal ik wel een uitgebreider verslag sturen.  Het posten van fotos via iPad gaat maar is vermoeiend in combinatie met traag internet.

Morgen heb ik weer een afspraak met CP rail maar dan te Calgary. 

Gisteren had ik het geluk van een unieke trein te spotten.  Ik ging voor de Rocky Mountaineer en kreeg een een absolute bonus!

De Royal Canadian was gecharterd door een paar vooraanstaanden en kwam nog eens buiten.
Wat een pracht van een trein!

Hierbij toch al wat fotootjes:

Een nog in dienst zijnde  draaischijf te Cranbrook:



Met toelating om op de terreinen te mogen onder begeleiding 8)

Pure EMD power SD 40-2 te vergelijken met class 66... Maar veel aantrekkelijker en stoerder...



GE power 4400 pk per loco



De Rocky Mountaineer die leeg terug naar Calgary vertrekt en echt alles volle kracht gaf :P



En dan GM F7 A-B-A met 15 klassieke wagens:




Ondertussen zijn er ook veel mooie fotos van het landschap en ik heb nog ontzettend veel studie gedaan naar landschap en scenery toe ::)

En wat de beren betreft, ik heb er 9 gezien en nog een enorme hoop ander wild :)

Groetjes en tot kort,

Evan,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

janieburton

Na het zien van deze foto's zou ik willen emigreren.