Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

waar zet ik dit :)

Gestart door Opa-Bullcat, 11 mei 2014, 21:23:21 PM

Opa-Bullcat

Ben met hernieuwde moed begonnen aan het tekenen  van mijn toekomstige treinbaan alleen waar zet ik deze baan :) ?


doomslu

Mij lijkt de eetkamer een logische plaats.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Opa-Bullcat

Ja leuk als spagetie toch, maar het word hopelijk toch echt een baan met LGB en H0 dus war laat ik dit nu. oja ik kan het wel appart laten zien hoor, maar dat is voor dit topic niet zo leuk :)

Michiel

Bij de buren?  ;D

Hans, vergeef het me, maar ik snap de vraag niet goed. Meestal meet men de beschikbare ruimte op, en ontwerpt men een zo boeiend mogelijk baanplan binnen de beperkingen van deze ruimte. Jouw baanplan lijkt me vrij volumineus. Heb je zodanig veel plaats zat, dat je twijfelt waar: living, zolder, slaapkamer, toilet?  ::)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Opa-Bullcat

Ha Michiel, oo op die manier, ikvroeg mezelf dus meer af waar ik het hier op het forum neer zet,en is de bedoeling dat dit inderdaad in een ruimte van 8 x 5,5 mtr hier op de nieuwe zolderkamer komt.

Maar ik zou dus niet weten waar ik met mijn banen plan moet starten hier omdat het en LGB is en H0 in 1 ruimte, die spgetie knoop is ook meer als grapje bedoeld daar ik het geheel ook allemaal appart weer kan geven natuurlijk anders raak ik ook de draad kwijt.

Hans

Michiel

 ;D ;D ;D geweldig! Ik zat er dus helemaal naast!

Hans, er is een rubriek 'Sporenplannen" waar je je ontwerpen en schetsen kwijt kan.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

 ;D Ik zat er ook naast. Ik dacht dat het een raadseltje was, en ik hou wel van een grapje.
Ik weet heus wel dat je een grote ruimte hiervoor voorzien hebt.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Opa-Bullcat

JA was meet zet ik het bij LGB spoor G of bij H0, en geloof me er zijn fora waar ik wel LGB mag tonen maar geen H0 :(

Maar ik heb mijn stukje alweer gevonden >> http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,19830.msg257875.html#msg257875

En ik hou ook wel van een grapje op zijn tijd hoor  ;D

59erke

Citaat van: Michiel op 11 mei 2014, 22:11:17 PM
Heb je zodanig veel plaats zat, dat je twijfelt waar: living, zolder, slaapkamer, toilet?  ::)


In Z schaal kan je het misschien nog op het toilet kwijt. Dan rijden de treintjes rondom je terwijl je op de pot zit  ;D

Origineel is het zeker  :D
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Snobby Crash

Hey Hans,

in welk programma teken je die layout ???

Ik wil ook mijn baanplan gaan uittekenen, en beschik op het werk wel over Autocad, maar niet thuis...

Alvast bedankt !

Geert

Opa-Bullcat

Hallo Geert, ik gebruik Anyrail hiervoor, i9k vind dat wel prettig werken.

http://www.anyrail.com/index_nl.html

Hans

Snobby Crash

Thanks Hans !

vanavond eens proberen !

Geert