Moduletreffen in Halver (D) 30mei - 1 juni

Gestart door mini, 03 mei 2014, 23:18:15 PM

mini

Meer dan 970m spoor zal er liggen, dus wie eens lange treinen wil zien rijden door mooie landschappen, kom gerust een kijkje nemen.

zie : http://spureinsforum.de/index.php?page=Thread&threadID=29997

Groeten, JL

www.spooreen.be
Over niet perfecte dingen kan men gemakkelijker de negatieve dingen opnoemen dan de positieve er in te zien,     spijtig

jakke

Ik zou wel eens willen gaan kijken maar 3uur rijden enkel heen , vind ik erg lang ....
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Arnold S1

Hallo Jean-Luc,

Een zaterdags bezoek aan deze eenmalige spoor-1 modulebijeenkomst staat bij mij al een tijdje op de agenda.
Al is voor mij de reistijd (meer dan) drie en een half uur, het is een zeldzame kans om deze bijeenkomst eens van dichtbij mee te maken.
De andere keren was deze bijeenkomst nog veel verder weg, namelijk in Borken of Leipzig.
Deze bijeenkomst is ter ere van het 25-jarig jubileum van de modelspoorclub in Halver en zal waarschijnlijk daarom volgend jaar niet hier terugkeren, maar waarschijnlijk weer in Borken of Leipzig worden gehouden.

Vriendelijke groeten,

Arnold
Liefhebber van vroege DRG (1923-1928), rijd materieel met Hübner Finescale rail/wiel-norm

mini

Arnold, dan zien we elkaar ginder, tot dan, denk dat het een indrukwekkende baan zal zijn. Ben enkele jaren geleden met enkele vrienden in Borken geweest, dit was idd vrij ver (500 km enkel),naast het  jaarlijks bezoek in Heilbronn, en qua landschap is het niet zo fantastisch , maar je ziet wel lange treinen rijden en heel veel verschillende modellen. Voor ons zal het een nieuwe ervaring zijn, deelnemen aan een module treffen, maar dit was oorspronkelijk toch de bedoeling, kunnen deelnemen aan moduletreffens. Groetjes JL
Over niet perfecte dingen kan men gemakkelijker de negatieve dingen opnoemen dan de positieve er in te zien,     spijtig

sdz1976

Was een mooie gelegenheid geweest om er met de schrootbaan tussen te staan
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

mini

Over niet perfecte dingen kan men gemakkelijker de negatieve dingen opnoemen dan de positieve er in te zien,     spijtig

Kees-Jan

Ja leuk. Erg leuk. Helaas zit het er niet in deze keer voor me. Voor wie wel gaat: heel veel kijk plezier. Eind juni ben ik er zeker bij  ;).

Een Mini bijeenkomst is natuurlijk ook dichter bij te regelen......... Er zijn genoeg leuke modules in de benelux te vinden die eens aan elkaar gezet kunnen worden....

Michael

Dat banen plan ziet er indrukwekkend uit.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Ernst Jorissen

Hallo allemaal.

Ook ik ga met een aantal Spoor 1 Vrienden naar Halver.
En die interesse hebben in iets nieuws.
Ik ben zondag daar:
En heb breng dan iets nieuws mee voor de Transportkisten .
Ik hoor het wel.

Met Vriendelijke Groeten:
                                             ...Ernst Jorissen..
Ernst Jorissen
Spoor 1 MBSNederland

mivc057

Fantastisch tweedaagse Spoor-1 belevenis gekend. Het sporenplan dat Jean-Luc postte leek imposant te zijn maar de realiteit overtreft alles ! Een sportzaal van +-900m² waar je langs de bovenkant van een tribune de zaal binnenkomt en daar beneden die ongelofelijke spoorbaan ziet staan geef je een onbeschrijfelijke kik. En dan het geluid van de tientallen loks met hun lange slepen. In Duitsland leeft Spoor-1 echt maar de "Leuvense Spoor-1 Vrienden" hebben de meeste modulebouwers bleek doen uitslaan met hun 2 prachtige modulebanen die voor de gelegenheid aan elkaar verbonden waren met een paar meters rechte sporen.In totaal goed voor zo'n 18m! Wat een gevoel om met de ter beschikking gestelde afstandsbedieningen een sleep door dit doolhof te loodsen met het strengste respect voor de seinen op het parcours. Eén ronde duurde ongeveer 20min.! Zeker voor herhaling vatbaar maar dan als actiever acteur met onze (AalstModelspoor)-modules.

Kees-Jan

Ben er niet geweest.

Geen tijd. Dit moet zeker over twee jaar tijdens Dordt in Stoom te herhalen zijn. Ik ben er al mee bezig om wat mensen wakker te schudden. Ruimte is tijdens dat evenement geen probleem.

sdz1976

Mijn interesse heb je in ieder geval al Kees-Jan
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kees-Jan

De mails zijn de pc al uit.

Een 100-200 meter moet toch haalbaar zijn. Hier staat al meer dan 30 meter  ;).

Dan heb ik nog 2 jaar om mijn lokloods en draaischijf af te bouwen.

Mvg

Kees-Jan