paypal valuta?

Gestart door Havoc, 29 april 2014, 21:33:17 PM

Havoc

Ga daarnet even op mijn paypal account kijken omdat iemand me iets betaald heeft. Alles in orde. Maar wat me opvalt is dat alles op de pagina in engelse ponden staat. Al mijn betalingen etc zijn in euro maar bovenaan staat 1 bedrag in £. Daaronder een lijstje hoeveel er van elke valuta in mijn account zit in £ (niks), euro (xxx euro) en dollars (niks).

Eerste keer dat me dat opvalt. Is dat bij jullie ook zo?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Martin Welberg

Staat bij mij in USD, kun je instellen...zit bv een link bij met valutaomrekenfunctie..

bruureke

Ik heb de laatste dagen een probleem dat als ik iets wil betalen er altijd de melding "wij kunnen de betaling momenteel niet laten doorgaan". Iemand een gedacht wat het probleem kan zijn?

Martin Welberg

Gaat het van je bankrekening af ? Ze vragen om je IBAN..

PietB

Johan,
heb je soms in je profiel, bij rekening instelling als voorkeurs taal Engels staan?
Bij mij staat daar Nederlands en alle bedragen zijn in Euro's.

grt Piet.

bruureke

@ milocomarty, nee er staat geld op de paypal rekening en zou in principe daar van af moeten gaan.

Havoc

Mijn voorkeustaal stond als Nederlands wat ik eigenaardig vind want ik zou voor een engelstalige dienst eerder engels gekozen hebben bij het aanmaken. De primaire valuta stond echter wel op £. Heb die nu op € gezet. Eens zien of het zo blijft. Het zou wel kunnen dat toen ik die rekening aangemaakt heb er nog geen specifieke belgische website was.

Enfin, hoop dat het opgelost is. Ik koop wel regelmatig in het UK maar zoveel nu ook weer niet.

Nu uitvogelen waarom ik niet op de belgische ebayserver kan met de laptop. Mijn browser aanvaard zogezegd geen cookies (maar ze zetten er wel 6 op mijn hd om me dat te vertellen! Kan wel op alle andere ebayservers. Niet echt een probleem, gebruik ik gewoon de duitse of engelse. maar het is toch wel idioot.
Met vakantie voor onbepaalde duur.