Real Player

Gestart door janieburton, 29 april 2014, 14:15:14 PM

janieburton

Had vroeger Real player op mijn oude computer, wou dit terug instaleren en nu blijkt dat de nieuwe RP met een "cloud" werken, ttz als ik het goed heb begrepen kan men nog you tube filmpjes doawnloaden maar die worden in hun "cloud" geplaatst ipv op je harde schijf.
 

mvdr1

Hallo

Ik kwam hetzelfde tegen, maar ik had een geregistreerde "plus" versie; die is ook volledig aangepast, en je zou inderdaad de indruk krijgen dat je enkel nog "in the Cloud" kan werken. Ik kan je echter gerust stellen, je kan nog steeds ook perfect alles "lokaal" opslaan of downloaden. Dat werkt ook nog. Heb de indruk dat ze dat Cloud gedoe er enkel bijhalen om te proberen geld te maken door extra webruimte te kunnen aanrekenen. Maar het werkt eveneens nog perfect op de "oude" manier hoor !

Mvg

Marc

SNCB-SBB fan

janieburton

Citaat van: mvdr1 op 29 april 2014, 18:26:07 PM
Hallo

Ik kwam hetzelfde tegen, maar ik had een geregistreerde "plus" versie; die is ook volledig aangepast, en je zou inderdaad de indruk krijgen dat je enkel nog "in the Cloud" kan werken. Ik kan je echter gerust stellen, je kan nog steeds ook perfect alles "lokaal" opslaan of downloaden. Dat werkt ook nog. Heb de indruk dat ze dat Cloud gedoe er enkel bijhalen om te proberen geld te maken door extra webruimte te kunnen aanrekenen. Maar het werkt eveneens nog perfect op de "oude" manier hoor !

Mvg

Marc

Ok dank voor de reactie.