MTD - tentoonstelling MODELSPOOR 2014

Gestart door SuSke, 27 april 2014, 17:18:28 PM

SuSke

Ook dit jaar speelt MTD weer op verplaatsing voor zijn tentoonstelling en worden de clubbanen en enkele "specials" weer samen gezet in HANGAR 27 in EDEGEM van 20 en 21 september 2014 telkens van 10u00 tot 18u00 .



Om discussies te vermijden aan de inkom, er wordt een inkom gevraagd van 5,00€ voor 400m² treinplezier.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

rgp

Suske,

Na het succes van vorig jaar (ik vond het heel goede expo) staat hij nu ook geprogrammeerd.

Allez nu ga ik sparen voor de inkom ::)

Roland

ERVIN

Ik ga ook zeker komen , is altijd een leuke tentoonstelling.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

September? Bij leven en welzijn zeker. Laat op tijd nog iets weten, want zo goed werkt mijn geheugen nu ook niet meer.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Johnnytrein

Johan, met je pc of laptop heb je toch een kalender bij de hand.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Havoc

Ik heb niet altijd mijn pc bij de hand... Zelfs dan helpt het nog niet want ik gebruik geen kalender om mijn pc.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 29 april 2014, 20:14:38 PM
Ik heb niet altijd mijn pc bij de hand... Zelfs dan helpt het nog niet want ik gebruik geen kalender om mijn pc.
En heb je ook geen secretaresse?  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Spijtig genoeg niet. Heb je er eentje op voorraad Luc?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 29 april 2014, 20:43:50 PM
Spijtig genoeg niet. Heb je er eentje op voorraad Luc?
Neen, ik zou ze graag allebei houden.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

En Luc hoe denken vrouw en dochter erover dat ze maar je secretaressen zijn ???  ;D

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

railtravelmanager

#11
MTD heeft er een nieuw lid bij  :) zaterdag 20 zal ik er wel kunnen bij zijn in principe  ;)

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

SuSke

Special guests op onze tentoonstelling.
.
.

BeLTC komt ons en onze jeugd verblijden met een heuse lego modelspoorbaan - BeLTC op clubdag MTD Edegem (schaal equivalent spoor 0)

Playmobil is de bezigheid van een dochter van een van onze leden en ook daar zal een "model"spoorbaan van te bezichtigen zijn. (schaal equivalent spoor LGB)

Geen reden meer dus om alleen te komen en de (klein)kinderen thuis te laten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

railtravelmanager

het zal de moeite zijn  :) ook zondag ben ik van dienst tot 15h  :)
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Peter

Staat het aangeduid waar het lokaal zich bevind?
Met vriendelijke groeten
Peter