Clubtentoonstelling Modelspoor Atelier Oostkamp n.a.v. 30 jarig bestaan

Gestart door Cedric, 24 april 2014, 08:39:08 AM

Cedric

MSA Oostkamp stelt voor:



Weekend van 10-11 mei is er opnieuw de clubtentoonstelling van MSA Oostkamp ! Deze keer wordt het zeker speciaal, want we vieren het 30 jaar bestaan van de vereniging !

Nadruk zal op banen liggen, o.a.:
-Thanasse-Cabusart in O (www.naardesporen.be en MSM112, MSM52 )

-clubbanen MSA

-speciale banen naar Amerikaans en Spaans voorbeeld

-Breininge (zie www.flickr.com/photos/101102544@N04/sets/72157635923577753/ en MSM136)

-Balmount River Railway in On30 (MSM 136)

-Kaai F (MSM 126)

-life steam

- ... en nog vele andere...

stoomloc

Ik  had g
raag op jullie clubtentoonstelling gekomen maar ik heb 2 communiekanten op 11/5/2014 dus het zal voor een volgende keer zijn. Spijtig, ik had er graag bij geweest. :(  Veel succes met de clubtentoonstelling.  :)

Groeten Wim

Cedric

Ha, ik zie dit nu pas: er zit een foutje in men eerste post. De banen Breininge en Balmount River Railway worden voorgesteld in MSM 135 en niet 136 ! ;)

Minerva

Allen,

Wat is er onder andere ook nog te doen?


Het gieten onder druk van stukken in een gesloten silicone mal

Het opgieten van het stuk is telkens voorzien om 10u30. Het ontmallen om 16u00

Demo weerstandsolderen ( Geen workshop voorzien maar als je het toch even wil proberen kun je bij mij terecht)

Afwerken van reeks 83 / 253  ( spoor 0 )

Verder afwerken van het prototype reeks 55 met messing details  ( spoor 0 )

Collectie  Belgische spoor 0 materiaal

En uiteraard de spoor 0 baan

Tot morgen of overmorgen
:)
vrg

Hans



Nonkelronnie

Ik ben vandaag gepasseerd en dat heb ik me niet beklaagd.
Superveel waar voor je (belachelijk weinig) geld aan inkomprijs.
Absoluut een aanrader!!

bekie

Ik heb mijn bezoek gisteren niet beklaagd. Gezellige sfeer, mooie banen ... De nieuwe clubbaan ziet er nu al indrukwekkend uit.
Proficiat.
 

rgp

Hallo,

Ik ben er gisteren geweest.  Veel toffe dingen gezien, ook nieuwe.  Hoed af voor MSA
De passie waarmee de man aan de baan Breininge uitleg stond te geven was overweldigend.
Spijtig genoeg niet echt lang gebleven (mijne kop stond er in feite niet naar, zoals ze bij ons zeggen :-X

Roland

Snobby Crash

Ook ik ben er zaterdag geweest iets na de middag, niet teveel volk zodat je alles heel goed kon bewonderen ! En ja hoor het woord bewonderen was het inderdaad ! Wat een pracht van een tentoonstelling !!!
Wat een prachtige modulebanen, banen die in de vooorbije MSM werden voorgesteld nu voor het echt kunnen aanschouwen !

Voor elk wat wils, Amerikaanse modulebaan prachtig ! Met een lokloods waarin je mooi kon inkijken, de baan Bereininge waar ik een verschrikkelijke enthousiaste eigenaar een duidelijke uitleg heb gekregen van zijn besturingsprogramma...

De vaste baan van deze club is ook een aanrader !!!

Ik heb er 160km voor gereden, maar het was zeker de moeite waard !!!

Voogend jaar ben ik er terug !

Geert

Michael

Heeft er ook iemand foto's gemaakt...die hij wil laten zien?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Snobby Crash

Ik heb wel wat fotos en filmpjes... Zal ze deze avond uploaden !

Geert

Michael

Citaat van: Snobby Crash op 12 mei 2014, 07:14:19 AM
Ik heb wel wat fotos en filmpjes... Zal ze deze avond uploaden !

Geert

Geduld is een schone zaak!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Cedric

Namens MSA, bedankt voor jullie vele positieve commentaren !!! Het is een heel erg leuke expo geweest met talrijke bezoekers.

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter


Snobby Crash

Allee, hier al enkele foto's de filmpjes volgen nog, maar ik moet die nog verkleinen...

Geniet ervan...

Geert