Reiterstellwerk Sighelsheim

Gestart door Dirky, 23 april 2014, 22:15:42 PM

Steam.N

Alweer indrukwekkend bouwsel !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Vind dat Dirk verdomd mooie bouwsels maakt. Staan deze keer ook in het nieuwe MSM nummer
Je zou spijt krijgen dat je geen spoor I doet.
Doe zo verder Dirk.
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

bedankt!

Na de huishoudelijke, familiale verplichtingen toch nog iets verder kunnen werken... :)




Dirky


TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Stieven76

Dat zijn prachtstukken die jij maakt Dirk!  ;D

Steam.N

Erg mooi, Dirk !
Dit wordt een succesnummer  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Super Dirk,
Wordt een van de mooiste seinhuizen die ik in model al heb gezien.
Proficiat
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

nog eens bedankt voor het lof... ;)

Vandaag aan het dak kunnen beginnen nadat ramen en deuren er in gezet zijn:


Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

sdz1976

Is een impressionant bouwsel geworden
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

marc goovaerts

Knap ! Wel het formaat van een N-minibaantje...

dani

ik blijf me toch de vraag stellen of dit wel een "Reiterstellwerk" is of dan wel eerder een  "Brückenstellwerk".
Maar dat is totaal irrelevant als je kijkt naar het meesterwerk dat hier wordt neergezet.  Respect voor zo'n bouwkunsten.

Heel fraai staaltje modelbouw is dit.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirky

bedankt allemaal,

Het IS wel degelijk een Brückenstellwerk Dani, maar aangezien mijn klant het besteld heeft als een Reiterstellwerk laat ik de benaming staan...  :)

dani

net daarom...  what is in a name ?    het is een mooi gebouw aan het worden, en ik geniet elke keer weer van de foto's en de vorderingen.   Ga vooral zo door !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.