Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 136

Gestart door Val-Rikard, 23 april 2014, 09:50:10 AM

stevend

Ja, als je door leest zijn er 24 pag. toegewezen aan praktijkartikels voor "dozenkopers".
Wat Luc daarmee bedoelt ?!

Dirkh

Citaat van: doomslu op 23 april 2014, 09:53:13 AM
MSM 136 (en niet 137!) komt uit op 2 mei. Preview zal voor het weekend zijn.
Het nummer vertrekt vandaag naar de drukker...  ;)

Mijn weekend is al bijna voorbij en nog geen preview  :(

vyncky

Ik denk dat Luc dit vergeten is.
Hij is gewoon te druk bezig met zijn eigen baan  :P

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

tsjoektsjoek




............en kleinkinderen
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

doomslu

Citaat van: vyncky op 27 april 2014, 15:09:49 PM
Ik denk dat Luc dit vergeten is.
Hij is gewoon te druk bezig met zijn eigen baan  :P

Yannick
Je weet het!

Ik ben aan beiden bezig (MSM 136 en de baan)...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirkh

De baan kan ik nog als excuus aannemen maar de kleinkinderen, of was het net andersom  ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mnieuwlaet

smaakt naar meer, leuke vooruitzichten. Leve 2 mei... werkt de post dan?

SuSke

't is te hopen dat de post een beetje moeite doet en ons exemplaar op woensdag al in de bus steekt :) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Ik hoop het voor jullie, anders zal er niets anders opzitten dan donderdag in de tuin te werken!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Ziet er weer goed uit, hopelijk eind deze week hier in de bus.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ward

Ik ben razend benieuwd, zeker naar het artikel van de new look break  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

D_Loc

Leuk, ik zie dat er een artikel in staat m.b.t. het motoriseren van de Atlas PCC.

[off topic]
De eerste zending van de Atlas trams is in Nederland niet bij iedereen goed verlopen. Zij kregen, net als ik, als eerste de Belgische PCC maar met de informatiebladen van de GVB 465.
De correcte tram zou alsnog toegestuurd worden maar helaas wacht ik daar nog steeds op. Volgens de website is deze samen met de tweede tram meegestuurd maar beiden zijn inmiddels al een maand onderweg en heb ze tot op heden nog niet ontvangen. Ik had al gebeld naar Atlas maar ik moest nog maar wat geduld hebben want het komt uit Zwiterland (bestellingen via eBay uit China of Hong Kong zijn sneller binnen  8) )...
Ook de derde zending is inmiddels verstuurd en is ook al bijna 10 dagen onderweg als de info op de site klopt  :(
Het trams verzamelen lijkt op deze manier dus een beetje een domper te worden, als er komende dagen nog niets binnen is zal ik maar weer eens contact met Atlas opnemen.
[/off topic]
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

modeltreinbart

Beste Luc, in mijne tuin werken zal moeilijk gaan als, ik heb een gemeenschappelijke tuin die word onderhouden door tuiniers. Maar ik kan me altijd bezig houden met mijn minibaantje. Wanneer verschijnt er een artikel over de deelnemers aan de minibaantjes wedstrijd ?
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

philippe_007

Het inkijkexemplaar eens doorlezen Bart....