Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Hallo nieuwe Gast

Gestart door gunmax1, 14 april 2014, 13:20:30 PM

gunmax1

Hallo, ik ben Benny
Ik rijd 3rail ,
Het merendeels is Marklin van alle landen en tijdperken.
Heb de interesse opgelopen als klein manneken door mijn Vader.

GRTS

philippe_007

Benny,
welkom,
En heb je reeds een baan of ideeën om er een te maken ?

Steam.N

Welkom op ons forum, Benny.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Benny,

Welkom hier op het forum !

Ik hoop alvast dat je hier een aangename, leerlijke tijd kunt doorbrengen !

Verder ken ik je via den pa (die hier lang geleden ook nog eens geregistreerd was), en via uw buur wie ik  attent maakte dat er mogelijks nog een treinliefhebber om de hoek woonde !

Groeten Peter ;)

gunmax1

Hey alvast bedankt.

@Peter; jou ken ik wel hoor ;).
@Philippe enkel pics .






Dus bij deze ik ben nog maar aan mijn schaduwstations
Ze zijn wel al operationeel maar nu ligt het even stil omdat mijn CS 2 binnen is voor herstel.
Mijn plan zit in mijn kopje.
grts Benny



Gerolf

Welkom op ons forum, Benny

Grootse plannen, zo te zien - die je netjes uitwerkt  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Dat ziet er inderdaad al proper uit, succes met de verdere bouw

viking

Hallo Benny,

ook van mij een warm welkom hier op het forum.
Hebben elkaar ook al gezien, ga volgende week nog eens bij je pa voorbij.
Welkom

Grts
Johan

Snobby Crash

Welkom,

baan ziet er goed uit... leuk detail die kerstverlichting... makkelijk te plaatsen, goekoop en
je hebt licht als je aan je baan wil werken...

Geert

gunmax1

Hallo

bedankt voor de leuke reacties

Johan we kennen elkaar , wanneer nog eens samen naar een beurs  ;)

Val-Rikard

Welkom Benny, ik wenste dat ik de ruimte had die jij hebt. Dat je al goed bezig bent is ook te zien. Ga je een land of tijdperk kiezen, of ga je laten rijden wat mooi en leuk is? In 1995 filmde ik de marklinbaan die ik net af had. Op dat baantje liet ik alles rijden wat in mijn ogen mooi was, de oude metaal sporen had ik volledig ingewerkt. Na de verkoop van dit baantje ben ik pas opnieuw begonnen met de hobby in 2011. Veel succes met de hobby! :) :) :)
Hieronder zie je de link naar het filmpje uit 1995.
http://youtu.be/CLkx2Q-lYr0

doomslu

Ondanks alles toch een leuk baantje, Rik.
Je ziet duidelijk dat je 'het' toen al in de vingers had.
Er was waarschijnlijk heel wat moed nodig om van 'spoor' te wisselen, maar ik geloof dat je nu blij bent dat je het gedaan hebt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Val-Rikard

Citaat van: doomslu op 18 april 2014, 10:04:18 AM
Ondanks alles toch een leuk baantje, Rik.
Je ziet duidelijk dat je 'het' toen al in de vingers had.
Er was waarschijnlijk heel wat moed nodig om van 'spoor' te wisselen, maar ik geloof dat je nu blij bent dat je het gedaan hebt.

Ik ging alleen de baan verkopen en het rollend materieel houden. Ik kreeg echter een bod voor alles, ook de verzameling thuis.
Ik besefte eigenlijk geen verzamelaar te zijn maar een modelbouwer, de keuze was snel gemaakt. Ik kon van 0 opnieuw starten maar besliste om dit uit te stellen tot ik ouder was en kinderen had. De reden daarvoor was een andere hobby, speleologie in combinatie met filmen. Met de centjes die ik had kon ik verder deze hobby uitbouwen. Hierdoor kon ik mijn droom in praktijk brengen en een nieuw ontdekte grot "life" filmen tijdens de ontdekking. Met de film die ik naar aanleiding van het jubileum van onze speleologenclub maakte heb ik mij nadien aangesloten bij een filmclub. Daar vroegen ze mij meteen mee te doen met de filmwedstrijd. Om een lang verhaal kort te maken werd ik uiteindelijk Belgisch kampioen voor amateurs. De modelspoorhobby begon na jaren echter weer serieus te jeuken, mede door modelspoormagazine. Na verbouwingen, en intussen het vaderschap, liet ik mijn vrouw weten dat ik een nieuwe hobby ging starten... De keuze voor een gelijkstroom systeem was snel gemaakt, alleen de plaats ontbrak mij. Een zo lag het minibaantje voor de hand. Ik ben dus zeker blij om van spoor te wisselen Luc. Mijn zoon die ik in het verhaal wilde betrekken is jammer genoeg meer te vinden voor... computer spelletjes! :'( Ik beleef echter met mijn oude liefde dikke pret. :) :) :)


gunmax1

Hallo Rik

Wat een mooi baantje .
Zo te zien heb je op verschillende beurzen en expo's er mee gestaan .
A-ja ! voor ik het vergeet veel succes met de nieuwe hobby  ;D .
Wat je zoon betreft ja ik heb de kriebels van mijn vader wel overgenomen , maar ik was toen wel al 25.
Dus is mms nog niks verloren .

Grts

Val-Rikard

De baan stond maar op één plaats te koop, de andere opnames werden in de club gemaakt.