Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Forumbaan 2014 Leuven here they come...

Gestart door mnieuwlaet, 06 april 2014, 23:55:20 PM

mnieuwlaet

tweede module kan ook klaar zijn, kzal er de volgende dagen aan verder werken, das nog een klein beetje scenery en twee wissels...

Valentijn


Luc, ik probeer nog mensen te bereiken, tot nu toe zonder succes.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

doomslu

Citaat van: Valentijn op 05 september 2014, 13:05:09 PM

Luc, ik probeer nog mensen te bereiken, tot nu toe zonder succes.

Valentijn
Succes er mee en bedankt.
De deadline is krap, ik weet het...  :-[

Als het echter niet lukt, dan zijn er geen potten gebroken hé mannen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mnieuwlaet

niet iedereen kan zich vrijdag vrijmaken om te komen plaatsen waarschijnlijk? Eventueel kan ik er enkele opladen in het rijden... tussen Oostende en Leuven zo'n beetje zoals die die legaal ilegale taxidienst ;).

Valentijn


Sorry, nog geen feedback gekregen.  :-[  Het zal dus voor een volgende keer zijn

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

mnieuwlaet

Tzou wel jammer zijn natuurlijk. Tis een mooie instap of zijstap voor menig modelbouwer.
deadline nog niet verstreken

doomslu

De reacties zijn meer dan mager.
Blijkbaar zijn er geen echte 'forumbaners' meer, of zijn ze niet beschikbaar.
Ik wacht nog tot morgen voormiddag op voorstellen.
Anders richten we onze pijlen op 2015, Genk?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

In Genk ben ik zeker paraat, je mag me al noteren als deelnemer...

Valentijn

Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

doomslu

*kuch* *kuch*
Even het stof van dit oude draadje afstoffen.
In 2014 zijn we er niet in geslaagd om de forumbaan een nieuw leven in te blazen.

We zijn nu anderhalf jaar verder. Nog een kleine 6 maand te gaan voor Leuven 2016.

Ik vroeg me af wie heeft er een werkende, volledig afgewerkte module en kan zich 2 dagen vrij maken?
Vooral dat laatste is belangrijk, want bij vorige 'optredens' was de bemanning telkens een heikel punt.
Het ideaal zou zijn dat men per deelname met 2 personen is, zodat er steeds één persoon bij de baan is.

Ik ben benieuwd.  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

In Leuven kan ik niet deelnemen, wel bij de eerst volgende opstelling zou ik 2 modules kunnen deelnemen net zoals een dag bemanning voor het rijden....


Stieven76

Ik heb zelf geen module om deel te nemen, maar normaal gezien zou ik me wel moeten kunnen vrijmaken om eventueel een dagje te helpen bij iemand (of meerdere).

mnieuwlaet

Ik heb werkende afgewerkte module. Normaal zorg ik dat weekend vrij te zijn. Om te komen kijken of msm een handje te helpen waar nodig.

Valentijn


Ik wil gerust deelnemen met mijn Okegem module.
Normaal help ik dat weekend Sam met de uitgebreide Schrottplatz baan, maar daar is wel een mouw aan te passen.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Wim66

Ik wil heel graag een ieder die naar Leuven gaat heel veel plezier toewensen of het nu de standhouders zijn, de hobbyisten die zelf iets gemaakt hebben of de bezoekers van dit forum. Maar het lijkt mij niet meer dan normaal om jullie een heel veel plezier te wensen.

Een ieder heeft veel tijd hier ingestoken en dat mag met en compliment genoemd worden. helaas zal ik schitteren van
afwezigheid

Maar heel plezier gewenst

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI