Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

een seinhuis ver-ackelen

Gestart door Dirky, 06 april 2014, 22:23:11 PM

Dirky

Op H0-schaal heb ik vroeger enkele ackle-achtige dingen gemaakt. Dit wil ik nu op 1/32ste ook eens proberen...
Eén van de seinhuizen moet er aan geloven...

eerste impressie:


Gerolf

Dat kan knap worden, Dirk
Ik zou de deurstijlen ook nog wat "beschadigen". In werkelijkheid krijgen die het ook vaak te verduren  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

weer eens wat andere technieken uitgeprobeerd:



Zal mij dringend eens een ander fototoestel moeten kopen want er is vrij veel kleur-afwijking op de foto...

marc goovaerts


Steam.N

Knap gedaan, Dirk.
Mooi resultaat !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirky

bedankt...

ook eens gespeeld met roest in voorbereiding van verdere aftakel-werken:


doomslu

Dit lijkt echt een metalen plaat die verroest is.
Of hou je ons voor de gek en IS dit een metalen plaat?  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

C H A P E A U ! ! ! !
Inderdaad nét echt  :P
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ToThePoint

Citaat van: doomslu op 23 april 2014, 22:18:49 PM
Dit lijkt echt een metalen plaat die verroest is.
Of hou je ons voor de gek en IS dit een metalen plaat?  ;)

Dat is echt een metalen plaat, kan dat zien want heb men bril op.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Dirky

leuk zulke complimenten te krijgen  :)



Het is een stuk karton dat bewerkt is met plakkaatverf (burned umber, burned sienna, scharlaken rood en signaal oranje) en daarna met poeders opgefleurd.

Met diezelfde poeders maakt mijn echtgenote ook roest-objecten voor in de tuin...  ;)


marc goovaerts

Het geeft in ieder geval een fantastisch resultaat. Volgende keer bij elke stap eens een fotootje nemen voor ons. Zou een prachtige 'tutorial' zijn.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Paulogic

Oh la... ik denk dat er wat kanonskogels zullen verdwenen zijn in het Gravenkasteel...
Een stuk karton zo roest krijgen. Dat mag je mij toch eens demonstreren hoor, dik geïnteresseerd.
mvg,
Paul(ogic)

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Dirky

 :)

nieuw draadje gestart... bedankt voor de interesse!