Faller goederenloods gepimpt

Gestart door Grote stomer, 02 april 2014, 21:43:13 PM

Grote stomer

Voor op mijn modulebaan Jarnewald, had ik een klein goederenloodsje nodig.
Enkele jaren geleden op een beurs voor enkele euro's een goederenloods nieuw in de verpakking van Faller gekocht, ref Faller B151 (google images vind je een voorbeeld)
Eigenlijk vond ik het geen mooi gebouw.  Het dak en andere zaken waren niet realistisch; veel te dik plastic card gebruikt.
Maar de afmetingen van het gebouw waren wel goed.  Dus heb ik er mijn eigen goederenloods van gemaakt.  Eigenlijk heb ik enkel de 4 muren en de ramen en deuren gebruikt.

Dus zelf dak gemaakt, laad/los kade en heel wat details zoals schoorsteen, railing, trap, electriciteits kabels en wat goederen.
hieronder het resultaat:







en dit is het volgende project



groeten
 

Stieven76

Dat is een leuke loods geworden, mooi gedaan. Een heel verschil tov het origineel  ;)
Benieuwd wat je van je volgende project gaat maken.

TBCédric

Ik ook. Jij hebt er iets moois van gemaakt.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Gerolf

#3
Mooie kitbashing, Johan !
Proficiat met het resultaat  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

swarol

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Grote stomer

Zo, we zijn begonnen aan het hoofdgebouw.  Allereerst een binneninrichting gegeven, met verlichting.

Waarom ligt deze reiziger zo schuin op de bank?



Aaaah dat is de reden  ;D



De station's chef kijkt vanuit zijn bureau op de 1ste verdiep of alles normaal verloopt.



Nu de buitenkant verder afwerken.

Groeten