Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Kautenbach

Hoi Bernard,

He,  sta ik daar in? Wist ik niet... wel gaaf zeg, leuk dat je t meldt, merci, en jij schrijft beter Nederlands dan ik Frans begrijp (nee Frans, jouw bedoel ik niet  ;D ;D)

Hoe zou ik aan zo'n blad kunnen komen?

mustanglover

Hallo Wim , dit blad kun je verkrijgen in de Cora in Luik , heb daar ook je baan in het blad gezien

Michiel

Wim, MSM (redactie?) heeft je deze loer gedraaid, en ervoor gezorgd dat je baan nu ook in dat Franse blad verschijnt (waarschijnlijk de franse versie van het artikel in MSM incluis foto doorgestuurd). Zij zullen nu wel hun gratis Loco-Revue nummer opgestuurd krijgen. Ik zou zeggen: beslag op leggen, claimen en onmiddellijk confisceren!

Maar zonder gekheid, gefeliciteerd! Dit is weer een erg mooie opsteker. Ik vermoed dat de MSM redactie jouw het Loco-Revue nummer zal opsturen. Lijkt me logisch en eerlijk. En je baan op de foto van Gerard Tombroek is werkelijk bewonderenswaardig.  8) 8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

How how, rustig aan.
Je hoeft niet meteen naar de winkel te hollen.
Ze kondigen de reportage aan voor het augustus-nummer.
Maar blijkbaar vinden ze het wel een bijzonder mooie baan, anders zouden ze er niet nu al reclame voor maken.
En ze hebben gelijk dat het een fantastische baan is!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Michiel, ik ga mijn exemplaartje van LR niet afgeven hoor  :(, maar ik zal zeker een exemplaar voor Wim vragen. Dat zijn ze hem verschuldigd.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

Haha, een leuke loer gedraaid 8) 8) 8)

Blaadje zal vast naar Zwolle komen... (toch.....) ;D

Mijn schoenen staan nog bij De voordeur, en ik aan t bier, zover loop ik nu naast mijn stappers ;D ;D

Rustig aan? Nee hop hop, naar een volgende baan  8)

Kautenbach

Maaruh.....


Hoe kan het.....al mijn Photobucket  foto's  staan er weer?????. Hebbikietsgemist?

doomslu

Voor sommige van onze Nederlandse vrienden hier een vrije vertaling van het bericht:

Dankzij de vriendelijkheid van onze Belgische collega's van het tijdschrift Modelspoormagazine, hebben we het genoegen u in ons augustusnummer de uitzonderlijke modelbaan van Wim Wijnhoud, Nederlandse hobbyist met een groot talent en liefhebber van Zuid-Frankrijk, te presenteren. Het nummer 853 zal ongetwijfeld een geweldig nummer zijn ... Maar in de tussentijd werken we aan het nummer 852, dat ook enkele zeer interessante dingen bevat!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

Momenteel meer aan t plannen dan aan t bouwen, wel een paar wissels en spoor aansluitingen aan het optimaliseren  voor de Grote Modelspoorexpo  ;D

De collectie ondertussen aan het uitbreiden, ook vanwege de verdere toekomst 8)

Deze reed tot 1970 in actieve dienst wat ik kan achterhalen, het model is voorzien van geluid, en en bijpassende goederentrein, eigenlijk 1 of 2 reizigerswagens erbij voor de gemengde dienst

IMG_20180518_145932352 by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMG_20180518_144551517 by Wim Wijnhoud, on Flickr

p18q7a11ga2so1hrg1r0b1v1617cm5 by Wim Wijnhoud, on Flickr

DFS


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Groet Pierre.


Kautenbach

Vandaag bij Wentink in Apeldoorn geweest. En ja, de concept store, winkel in de winkel, de eigenaar vertelt vol trots dat juist dit concept enorm aanslaat, inclusief de nodige workshops die er door de exploitant  van deze winkel in winkel worden gegeven, en... die heeft dan weer contacten met een handige bomen leverancier die ook in die concept store staat, super....

Die workshops geven echt een meerwaarde, ook op expo's die je met internet niet krijgt, klasse Martin  ;D

En...ik was erbij, ik heb ooit de allereerste matten getest, ikke helemaal trots 8) ;D

IMG_20180612_152250569_HDR by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMG_20180612_160414993_HDR by Wim Wijnhoud, on Flickr

20180612_184300 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20180612_184352 by Wim Wijnhoud, on Flickr

loebaske

#1019
Wim ik twijfelde geen seconde aan de kwantiteit/kwaliteit van Martin zijn producten, alleen is dit in eigen land eerder (op enkele na) mooi, tof, leuk, wat een resultaat enz enz enz voor de rest niets....
Terwijl met WB (Martin Welberg) ongelooflijke realistische creaties kunt maken...