Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

sdz1976

Zijn er trouwens nog foto,s van de ontkurking  :D


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach


D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

philippe_007


Pierre

Groet Pierre.


Cord

Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

3rail

Het is weer heerlijk om hier naar te kijken.

Bedankt voor het plaatsen van die smulgoed. ;)

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

doomslu

Een kenner zei me dat de baan in werkelijkheid nog mooier was dan op foto's.
Helaas moest ik On traXS missen door ziekte. Nu is 't wachten op de Grote Modelspoorexpo in oktober...

Ondertussen wel genieten met het mooie filmpje van Dirk.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

Als bouwer heb je al veel lol aan het bouwen, en de filmpjes en foto's van Dirk geven fantastische herinneringen aan een heel leuk weekend, op naar oktober ;D ;D

Cord

Fantastisch mooi, buitengewoon, uitzonderlijk werk.
De kleurstelling, de details, de sfeer, alles.
Alleen, wat ga je met deze baan doen als-ie helemaal klaar is?  :o
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

SuSke

Citaat van: Cord op 03 april 2018, 08:47:28 AM
...
Alleen, wat ga je met deze baan doen als-ie helemaal klaar is?  :o

Gewoon een aantal tentoonstellingen afschuimen met een paar vrienden, genieten en plezier maken.

en ondertussen dromen van en plannen maken voor het volgende project
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig

#1002
"...  wat ga je met deze baan doen als-ie helemaal klaar is ?  ..."

Na een dozijn plezante tentoonstellingen deze Tourbière-baan overdragen aan een liefhebber en dan zo rap als mogelijk zelf verhuizen naar de échte Ardéche om daar op de zolder van zo'n charmant natuurstenen huisje een polderbaantje te gaan bouwen.....( ? )    (  ;) :D )

Kautenbach

Hahaha, dat is ook een aardige Herwig ;D

T zullen inderdaad een zeer beperkt aantal expo's worden. En dan🤔 ik hoop de baan tegen een kostprijs te kunnen verkopen,  dus..... 8)   Helaas is mijn hobby hoekje nogal beperkt, deze baan past er alleen op een hele ingewikkelde  manier in

Enne de plannen,  er is al meer dan alleen drome(n)  ;D

Binnenkort gaat en zeker meer, t is nog wat afhankelijk van .........


T zal geen Nederlandse polderbaan worden op  een Ardeche zolder

RD25

hallo Wim, mooie succes, groot success   8)



Citeer
Un superbe réseau H0, bientôt dans Loco-Revue

Grâce à la gentillesse de nos confrères belges de la revue Modelspoormagazine, nous aurons le plaisir de vous présenter dans notre numéro d'août l'exceptionnel réseau de Wim Wijnhoud, amateur néerlandais de grand talent et amoureux du sud de la France. Le numéro 853 sera, à n'en pas douter, un numéro marquant... (...)

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'