Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Kautenbach

Nog effekes, volgend weekend de laatste dingen klaarmaken, en dan inpakken,  de spanning stijgt en natuurlijk alvast supertrots op t Modelspoor artikel, idd beetje gespiekt ;D ;D

Blijft toch een enorm avontuur, Ontraxs en Modelspoorexpo  straks óók  ;D

Groetjes,  Wim

IMAG4547 by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMAG4502 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20171209_181749 by Wim Wijnhoud, on Flickr


En lekker suf....

IMAG4565 by Wim Wijnhoud, on Flickr

Michael

Wim, succes met de laatste beetjes voor Ontraxs, maar dat zal best wel lukken, ik hoop dat ik een glimp van je baan kan opvangen als er weer de hele dag drie rijen dik, mannekes met Iphones staan te zwaaien en denken dat ze de enige zijn die je baan willen zien.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dani

een tijdje geleden dat ik hier nog eens kwam kijken.      En alweer sta ik vol bewondering !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

mijn vrouw zag in het verleden de foto's en wil daar nog steeds op vakantie ! ;)

Kautenbach

Klein, lelijk, ouwe meuk met veel herrie....

Wat een ding, precies op tijd voor Ontraxs! YES met powwrpack en geluid, tof ding

IMG_20180223_114635306 by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMG_20180223_114847026 by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMG_20180223_114706684 by Wim Wijnhoud, on Flickr

oebr

nog een ventje in steken Wim, en een lege fles wijn en een halve saucisse op het dashboard.
En als er Franse bezoekers van Ontraxs boos komen kijken leng je fluitend je koffie met een beetje melk aan  ;-)
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

sdz1976

Een dikke proficiat met het artikel in MSM Wim, en een dikke bos pluimen op je hoed als sfeermaker :)  8) 8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

DFS

Citaat van: sdz1976 op 02 maart 2018, 10:23:40 AM
Een dikke proficiat met het artikel in MSM Wim, en een dikke bos pluimen op je hoed als sfeermaker :)  8) 8) 8)


Grtz,

Samuel.

Ik sluit mij daar volledig bij aan !

Koen

Inderdaad een prachtige reportage  ;).
Ik ben benieuwd om je baan op Ontrax te zien.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

modelbaanHO

Mooi artikel van een mooie modelbaan.
Ik verheug me erop dit live te kunnen aanschouwen op Ontraxs.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Herwig

#970
'k Dacht gisteren dat het tijdschrift van de Franse Toeristische Dienst hier in de brievenbus gestopt was. Maar het was het MSM. 
Knappe foto's van een top-klasse baan.

Kautenbach

.....zo, de boel is zo goed als ingepakt ;)

Locje  verouderd en reageerde  dit weekend,  de  boel draait, ....tenminste.....


Op de generale repetitie, 


Ennuh, bedankt voor alle reacties zo far, ook op het artikel over t baantje , zie jullie graag komend weekend, super wel zin aan ;D

Pierre

Hij is adembenemend mooi je baan Wim. De foto's bekijken is altijd weer een feestje. Volgend weekeind kom ik hem zeker eens in het echt bekijken.  ;)
Groet Pierre.


Koen

@Wim,

Is de muur uit plaaster gemaakt en ingekrast of is dit een product dat je bij een Franse leverancier gevonden hebt?

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

tomenriet

Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom