Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Kautenbach

Ha top, wij zijn daar vorig jaar, binnendoor vanuit de Drome naar de Haute Loire, doorheen gereden. Super, Anne ik geef je mijn mailadres door, merci

Groetjes,  Wim


20171209_184040 by Wim Wijnhoud, on Flickr

anne w

Beste Wim,

Je PB is binnen, ik zal daar morgen op reageren.

Groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.

DFS

Knap werk!
Ik heb er waarschijnlijk over gelezen, maar waar zal deze baan te bezichtingen zijn?

groeten

Michiel

Adembenemend mooi is deze baan. Wim, ik vrees dat je je weer heb overtroffen. Je vorige banen waren al sublieme pareltjes, en nu ga je er weer overheen. Machtig mooi, man!  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Kautenbach

Merci, baan tje is straks op Ontraxs !2018 te zien, van 9 t/m 11 maart, en in Leuven op de Grote Modelspoor Expo, daarna zien we wel... ;D

Koen

Citaat van: Kautenbach op 12 januari 2018, 10:14:20 AM
Merci, baan tje is straks op Ontraxs !2018 te zien, van 9 t/m 11 maart, en in Leuven op de Grote Modelspoor Expo, daarna zien we wel... ;D

Dit wil ik zeker niet missen !!!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

haradigi

Hi Wim,

Via het 3RailForum (AnneW) hier eens gaan kijken en je draadje ff snel doorgekeken.
Hartstikke leuk en herkenbaar daar ook ik vaak in die streek ben geweest.
Was vaak in Le Chambon-sur-Lignon waar ik bekend stond van een sprong over het hek van het dorps café terras op de hoek in het centrum maar dat terzijde.
Ook nog even gekeken naar mijn nostalgische foto's maar helaas, niets bruikbaars.
Kom zeker bij je kijken op Ontraxs

ga je volgen, groet
Harald

Kautenbach

Inmiddels vele foto's ontvangen van Anne, super, heeeeel erg blij mee, ook voor de nabije toekomst 8)

Hierbij een paar foto's van het station, en 2 van de kratten die nodig zijn voor het transport. 7 kratten in totaal, de onderdelen van die kratten zijn ook onderdeel van het frame bij expo's ;)

IMAG4565 by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMAG4549 by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMAG4570 by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMAG4590 by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMAG1412 by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMAG1421 by Wim Wijnhoud, on Flickr

anne w

Citaat van: Kautenbach op 10 januari 2018, 18:33:52 PM
Hoi Anne,

Nee, hoor, taak niet klaar, ik ben heel benieuwd  naar je foto's en welke route je hebt gefietst ;D ;D

Zou ik wel leuk vinden

Wim heeft inmiddels ruim 190 foto's getransferred gekregen, veel van de Ardèche en een aantal van de Bourgogne en de Gard.

Succes dadelijk in Utrecht en straks in Leuven, groet, Anne W
Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, waarvan 4 ESU,  (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28/27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647.

Kautenbach


mahtoska1

Hey Wim,

Jij bent een expert in het integreren van je baan met de achtergrond.  Ik ben zeer onder de indruk. Succes met je baan...

Kautenbach

Merci,

De laatste loodjes voor ONTRAXS!2018, moet lukken

Van Martin Welberg zijn proef assortiment  nieuwe matten gekregen, mooi en uniek ;) zitten als het ware tussen de graspollen en een complete struik in, en op een hele fijne ondergrond waardoor ie prima individueel of als groep te verwerken is, gouden greep Martin ;D

IMAG4732 by Wim Wijnhoud, on Flickr

IMAG4735 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20180129_154824 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20180129_154725 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20180129_154415 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20180129_154513 by Wim Wijnhoud, on Flickr

DFS


Michiel

Erg mooi met die struikjes, maar naar mijn smaak mogelijk iets te enthousiast bezig geweest. Ik vond het kaler wel indrukwekkender. Maar smaken kunnen verschillen. Hoedanook wordt dit een buitengewone creatie. Ik blijf elke update met veel plezier bewonderen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Cord

Het enige wat ik eigenlijk nog mis is een close-up van dat water.  :)
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing