Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Kautenbach

 ;D ;D t gaat om de lol die we er met elkaar zo aan beleven hè, wat dat betreft is klooien een lekker woord, en goesting  beter 8)

Ambras zegt mij weer niks, maar.....terug naar France, misschien leuke plaatsnaam ;D

Eerste foto is alleen om het totaalbeeld met de juiste achtergrond weer te geven ;)

Ik laat de mock up nog ff zo staan om te kijken of ie zo goed is, veel varianten die mooi zijn zijn mogelijk ;)
Kerk moet vooral niet al teveel de aandacht van het plein  afhalen

Koen

Fantastisch Wim.
Jij hebt echt gouden handen. De prachtige huizen en het landschap zijn een ding maar er een ziel inleggen, dat is nog wat anders. Zoals velen al gezegd hebben, jou werk straalt een sfeer uit en is uitnodigend om deze plek in realiteit te gaan opzoeken.
Buitengewoon knap.
Ik ben benieuwd om jou kunstwerk in realiteit te zien!

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

tomenriet

Helaas, alle foto's zijn verdwenen, probleem met Photobucket denk ik, schijnt dat men nu 400 euro moet betalen, lijkt wel of alles is gehackt.
Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

Kautenbach

T is vréselijk,  hele draadje naar de knoppen, op Photobucket  zelf en in t archief staan de meeste nog, maar verder.... >:( ???

Hoe dom kun je zijn als pakket, zo jaag je iedereen, inclusief adverteerders dus, weg

tomenriet

Ja, heb het elders ook al gezien, een drama voor wie Photobucke gebruikt.
Zelf heb ik een abonnement van nog geen 20 euro per jaar bij MyAlbum, onbeperkte opslag.
Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

Gerolf

Ik gebruik al jaren eigen webruimte, niet zo duur en relatief eenvoudig in gebruik.
Maar het is erg dat Photobucket zo dom doet. Er zijn heel wat draadjes op ons forum nu een pak minder leesbaar  :(
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

Euhm.... ik heb nu 3 foto's geüpload maarchiercplaatsen lukt me nog ff niet, ik heb Dirk s werkwijze geprobeerd maar krijg dat gedraaide pijltje niet.... zal aan mij liggen :P ;)

Test 20170625_164937

D_Loc

Ik kwam al een tijdje niet meer op Photobucket, je wordt er helemaal plat gebombardeerd met reclame en pop-ups. Zojuist nog wel even ingelogd om mijn account daar op te heffen maar ik geloof niet dat het is gelukt...
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Citaat van: Kautenbach op 30 juni 2017, 15:41:41 PM
Euhm.... ik heb nu 3 foto's geüpload maarchiercplaatsen lukt me nog ff niet, ik heb Dirk s werkwijze geprobeerd maar krijg dat gedraaide pijltje niet.... zal aan mij liggen :P ;)

Test 20170625_164937

Zo ziet het er bij mij op het scherm uit, misschien helpt dat:


Ik werk dus vanuit mijn eigen photostream.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Kautenbach



tomenriet

Beetje groot, maar ja, beter te groot dan helemaal niets. Ik plaats ze in MyAlbum op 800x600. Aanklikken, uploaden, klaar. Er is ook een gratis MyAlbum met plaats voor 5 albums, alleen dan heb je wel veel reclame maar das logisch, biets voor niets.
Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

AFB

Hoi,

Misschien kan ik helpen. Ik gebruik ook Flickr. Alleen ik wil nooit dat linkje er bij als je de Flickr link gebruik. Ik doe het vaak met een omweggetje. Ik kies rechts onder de foto het tekentje met het pijltje naar beneden. Vervolgens kies je "View all Sizes" dan kies je de breedte die je wilt hebben. Voor dit forum kies ik altijd 800 breed. Vervolgens met je muis naar het pijltje en dan met je rechter muisknop kies je "afbeeldingslocatie kopiëren". Dat linkadres gebruik je hier op het forum.



Het is een beetje een omweg. Maar ik ben er wel tevreden mee.

Vriendelijke groeten,

Arno
Flickr: https://www.flickr.com/photos/spoorstad/
Website: http://www.fotostop.be
Bouwt aan de spoorlijn Evelinnez (B) - Arneaux (F), een fictieve jaren negentig diesellijn in h0. https://www.flickr.com/photos/spoorstad/sets/72157648837672058/
Lid van MSV Post B, Roosendaal. http://www.msvpostb.nl

The Railwarrior

ik gebruik al jaren tinypic, werkt prima en om eerlijk te zijn nog geen problemen mee gekend. gewoon na de upload telkens de url kopiëren die word opgegeven.

mvg
eentje die het in het groot al doet en nu graag naar het kleine wil overstappen ;-)

Kautenbach