Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

sdz1976

Het zal weer drummen worden om iets te zien met al die fotografen  :D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach


Michiel

Pure klasse! Machtig mooi is dat landschap, met een natuurlijke en bijna vanzelfspekende rust. Jij hebt een gave!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dani

ik word hier even heel stil van.     genieten van de foto's !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Kautenbach

Nou, merci weer hè  ;D

Na al dat bouwen is het erg leuk om weer te ontwerpen, de kerk in mock up, hoe hoog, hoe  lang , positie toren, wat voor torenspits, en hoe past ie in de stad...













tomenriet

Ik zat te kijken en dacht, waarom, hoe dan en ... ik heb er gewoon geen woorden voor, wat geweldig, wat een sfeer.
Zou ook zo maar een dorpje in Toscane kunnen zijn, ik krijg gelijk zin in een glaasje Prosecco ergens op dat kerkplein.
Super genoten van de plaatjes.
Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

ERVIN

Ik zou daar een preisertje willen zijn , straalt zo'n ongelooflijke rust uit. Knap knap!! ;)

Pierre

Wauw ... Ik heb er gewoon geen woorden voor. Verschrikkelijk mooi gemaakt en niet van echt te onderscheiden. Knap hoor. ;)
Groet Pierre.


SuSke

Geen woorden.... ik geniet alleen maar van de mooie beeldjes  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

De kerk van de eerste foto vind ik minder, de kerk van de rest van de reeks is super, van alle hoeken! (Ik zie wel dat het een mock-up is, hoor  ;) ) En dit dorpje is zoooo mooi. Je zou erin willen kunnen kruipen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stedahult

Toch kunnen die Hollanders best wel lekker aanklooien Wim  ;D
Mvh. Steef

Gerolf

Citaat van: Stedahult op 25 juni 2017, 21:57:19 PM
Toch kunnen die Hollanders best wel lekker aanklooien Wim  ;D

Gaan we een Holland-België doen? Lijkt me meer iets voor de babbelhoek - of toch maar niet ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Chrisrail

#673
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Stedahult

Citaat van: Gerolf op 26 juni 2017, 01:24:57 AM
Citaat van: Stedahult op 25 juni 2017, 21:57:19 PM
Toch kunnen die Hollanders best wel lekker aanklooien Wim  ;D

Gaan we een Holland-België doen? Lijkt me meer iets voor de babbelhoek - of toch maar niet ...

Nee joh, zo als jij met dat kleine spul bezig bent kunnen wij niet.
Niks niet Holland-België, we zijn allemaal gelijk in de hobby.
Mvh. Steef