Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach

Zo.... frisse lucht  ;D ;D

1e laagje groen, en de rivierbedding in aanbouw


Peter

Heb het al lang in de gaten.
Dit wordt weer een prachtstuk
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach

Merci, ben weer wat aan het groenen geweest, volgende week ballast aanbrengen, en zsm brug op kleur brengen






Chrisrail

#620
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

SuSke

Kan je nog aan de achterkant van de brug Wim, of blijft die gewoon "wit"?

Verder leuke dingen daar op die heuveltop.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Kautenbach

Hele brug is nog bereikbaar Frans, moet ook nog helemaal in kleur gezet worden. Het zijn hexonaal stenen, dus wel pittig, nou ja, grijs kan ook, of....
Ben er nog niet helemaal uit..... ;)

DFS

Die brug is wel een 'eye catcher' ben benieuwd naar het resultaat eenmaal hij een kleurtje heeft gekregen, maar je 'track record' kennende komt dat helemaal goed!

Kautenbach

Merci, op pagina 1 en met name ook 2 zie ik wat voorbeelden staan waar het ongeveer naartoe moet, ongeveer hè ... ;)

3rail

Hallo Wim.

Dat ziet er weer imposant uit.
Als de stenen gebakken zijn ( dus uit een fabriek komen) dan kun je ze elke kleur geven die je wilt.
Mochten het natuur stenen zijn, dan zou ik de kleur van de omgeving nemen, meestal gebruikte men dan de stenen van de omgeving i.v.m de transport kosten.

Ik ben benieuwd waar je voor gaat kiezen. :D

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Pierre

Ik ben ook zeer benieuwd naar de kleur en de verdere vorderingen. Ongelooflijk mooi werk!
Groet Pierre.


Peter

De sfeer wordt hoe langer hoe beter
Nu nog ergens een tafeltje en een lekker glaasje Berger (Pastis) en het is perfekt "La douce France"
Doe zo verder Wim. Ik blijf je vorderingen volgen
Met vriendelijke groeten
Peter

Kautenbach

Merci, ik ga voor de natuurlijke omgeving  ;D

En een LED bak boven dit stuk gehangen, dit weekend bij Piccomit open dagen verder bouwen ;)






sdz1976

Is weerom genieten van het landschap dat als maar realistischer word.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1