Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Koen

Ik kan alleen maar alle commentaren bevestigen. Ik vind het een buitengewoon prachtige creatie die de sfeer van het Zuiden in onze huiskamer brengt.
Het doet mij zin krijgen om naar de pittoreske dorpjes in de Provence te trekken  :).


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Wim is ook één van die 'artiesten' die zo goed een sfeer kunnen weergeven. Het is 'm weer gelukt en ik kijk er ook naar uit om dit te aanschouwen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


Gerolf

Citaat van: erik de noorman op 04 maart 2017, 01:14:55 AM
Gewoon genieten en nog eens genieten.

Absoluut ! Met die bomen op het pleintje er bij is het "er boenk op"  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirkh

Prachtig, de sfeer zit er al echt in. Tegen volgende modelspoor expo klaar ?  ;)  Kan niet wachten om dat in het echt te kunnen bekijken.

DFS

een Ricard verstuiver zou niet slecht zijn, zodat je bij het kijken volledig in de sfeer komt. Voor de rest, echt prachtige foto's en sfeer

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Kautenbach


Kautenbach

13 maanden geleden, nog 11 te gaan...

Komend weekend de woonkamer weer volbouwen om te kijken of we vooruitgang hebben geboekt ;D










Gerolf

Wow - toffe status-foto's  8)
Nog heel wat "wit" en "leeg" om te bewerken, maar het belooft héél mooi te worden  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vanmiegroet

Ik heb er eventjes over moetn doen om vanaf het begin tot nu alles te bekijken.
Een woord: magnifiek
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Kautenbach

T is nu minder wit he 8) 8)

Was 13 maandjes geleden,

Dit is recent... Dit weekend dus met de juiste achtergrond, en alle modules ver af..zelf nog nooit gezien, suf he 8)






Cozzy

Erg mooi allemaal Wim!
Om de zoveel tijd duik je hier eens op en is het telkens genieten geblazen van de fotootjes waarop je ons trakteert...
Hoop ooit eens in de gelegenheid te zijn om al dit moois van dichtbij te zien  :)

Ga zo door aub  8)

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Gerolf

Citaat van: Kautenbach op 04 april 2017, 19:20:48 PM
T is nu minder wit he 8) 8)

Wat te snel gereageerd, sorry  :-[
Ik had toen niet door dat het foto's waren van het min-of-meer begin van het project

Maar ik blijf het wel leuke foto's vinden  8)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }