Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 14 november 2016, 09:59:32 AM
Wow ... dat zouden vakantiefoto's kunnen zijn  :P

Vind ik ook !
De sfeer heb je volop getroffen !!!
Het is gewoon SCHITTEREND !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

#500
ik ken de Ardeche niet van bezoeken of vakanties, maar ik voel wel duidelijk een heerlijke sfeer vanuit een baan die met een bezieling wordt gebouwd.
Je levert hier buitengewoon prachtig werk Wim, rustig aan maar elke keer tot in de kleinste details afgewerkt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


Herwig

#502
 >   Is geslaagde  "atmosphère"   ... 

[    ook ter info:      www.mairie-beaulieu.fr            ( Beaulieu-en-Ardèche ) 
>  "sélectionner des photos"  (aan de rechterzijde van het scherm)   >     "cartes postales"     >    Beaulieu-Gare ,  Quartier-Gare .....
( foto's    11/24,  14/24   en andere )
( een bijzonder gebouw:   de presbytère met het kruisdak, naast de kerk op de heuvel ...)
( en de dorpssteengroeve   foto 4/24 )    ]



Krokodil68

Als je dit professioneel gaat doen kan Brandl der mee ophouden!!!


Groeten Jeroen

Kautenbach

Nou, dat is nogal een vergelijking Jeroen,

Vandaag ontvangen, de Roco x2700, hele toffe bak, vooral het front,  vraag me wel af hoevaak ie "achteruit" reed ;D








gardevil

Machtig mooi, vooral die laatste foto in vogelperspectief.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Michiel

Weer prachtige beelden, Wim. Het is telkens 2 keer kijken om te zien of het, toevallig voor de grap of zo, niet echt is. Ik ben in bewondering...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

Weeral mooi Wim!

Die X2700 ligt ook klaar voor me.  Fraai bakje en inderdaad een voor en een achterkant :)

De bijwagen voor de X2800 heb ik ook, maar de motorwagen blijft achter.  Anyway...

Doe verder met al dat moois!!!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Frits.

Het is een heerlijk Frans landschap, dat de sfeer goed weergeeft.
H0, 2 rail, digitaal, automatisering komt later nog. ??
Tijdperk 1960-1980. Rangeerterrein bij containerfabriek in Noord-Nederland.

Kautenbach

Merci...

En nu een schaamteloze kijk in een deel van de dieselloc vloot van de SNCF  ;D

Op de foto missen er 3, een BB64000, een rangeerlocje en een draisine  8)

De 7 treinstellen missen, net als de beide stomers