Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Kautenbach

Merci, wat fotootjes voor  Steef en z'n kraantje

Hoest met Kautenbach, Edwin  ;)






mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kautenbach


mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kautenbach

Merci Mark,

Tussendoor  de graantrein verder  verouderd,  steenslag treintje gedaan en het viaduct op kleur aan het brengen, zou nog ietsie lichter op moeten drogen , ook paar gebouwen steentjes aan het inkleuren geweest.. ;D










sdz1976


Het is weerom genieten van je vooruitgang Wim 8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

oebr

Wim bouwt een baan op de tijd dat ik hier amper een wissel omgebouwd krijg, en het is dan ook nog eens veel knapper gemaakt... Heel mooi !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Lucaslolman


Ben

Fraai Wim. :)

Vraagje: wie levert de 2-asser graanwagens uit jouw foto?

Gr, Ben.

loebaske


Kautenbach

Merci, leuk weer om te lezen ;D

Ben, die wagens zijn dacht ik van REE en/of Makette, Jouef volgens mij niet, maar..., ik zal het nakijken,  net nog de laatste 3 4assige wagens, nu is de trein lang genoeg. Dubbeltractie ervoor :D

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.