Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

OlivierV

Dat soort van bruggetjes weet ik wel te waarderen!

Dan zo'n stoere CC72000 erop met een stuk of 6 corail rijtuigen... ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Kautenbach

mecri,

jep Olivier, of 2x BB 67000 met een flinke stam erachter, of gewoon een drainsine ;D

Ik kwam nog wat foto's tegen op mn mobiel, vorige week in Dronten gemaakt toen ik bij Michael was  ;)






Stedahult

Mvh. Steef

grove den

Inderdaad zoals Steef schreef: sfeer!!
Als ik de foto's zie voel ik al de warme zon en op de achtergrond de krekels MET natuurlijk de riedeltjes van een onvervalste Franse accordeonist!
Nu al mooi en très chique!!

Jos

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

merci, een tijdens de kerstdagen tussen de borrels door aan het bouwen geweest aan de eettafel, ondertussen strijkkralen plakken, en mees keesspel doen, maar toch ;D ;D

het resultaat vd 3e kerstdag, Tjalling, die zelf druk is met zijn Franse tafereel, komt morgen langs met goeie Franse pannen, die komen op alle stationsgebouwen te liggen straks ;)

beetje jammer dat er geen 4 sporige loods op de baan paste, er komt nog een compleet interieur in, en glazen daklichten, omdat daar het licht zo mooi doorheen valt 8)








sdz1976

Fraai gebouw!!
Echt benieuwd het terug te zien met interieur en dak 8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach

merci Samuel,

hij staat vooral op de baan, ik twijfelde nog om toch een 4 sporige rotonde te maken, de dan deels open zou zijn, zodat je er nog beter in kon kijken, uiteindelijk voor deze oplossing gekozen, behoorlijk gegoogled, maar de meeste zijn 4 of 6 sporig, of helemaal rond (Mohon bijvoorbeeld) met ook de draaischijf zelf overkapt, hee fraai toch hoor die Franse spoorwegen ;D

Andress24

#339
Hey Wim,

Dit draadje volg ik al een tijdje omwille van de kwaliteit van je modelbouw maar ook uit pure nostalgie naar de Ardèche. Prachtig! 8)
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

Kautenbach

Van Tjalling gisteren de bestelde dakplaten ontvangen, en op het dak gemonteerd. Nu nog bijwerken en juiste kleur erop ;D




sdz1976


De geschrankte pannekes :) vind je hier heel zeldzaam in het echt.
Heb dat wel altijd heel mooi gevonden.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach

.... volgende poging.... het posten wil dus niet lukken >:(

Samuel, idd erg fraaie pannen, nog wel een beetje heeeeeeel erg oranje, maar ach.... toch nog een vleugje oranje in 2016 ;D ;D ;D

Ook is de achtergrond binnen, hoogte 90 cm zodat ie ook mooi het dal achter het viaduct gaat opvullen, en verder ff aan het Sculptamold aanbrengen geslagen




evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

sdz1976


Word weer een baan om bij weg te dromen, je word als het ware in het zuiden van Frankrijk getrokken.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1