Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Stedahult

Even uit het bouwen van pandjes, en details aanbrengen. Ziet er goed uit man
Mvh. Steef

Steam.N

Erg mooi, Wim!
De sfeer zit er volop in, en de kraampjes zijn ook een schot in de roos  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach

merci,

Tom; ik gebruik voor de wegen Heki asfaltverf 6602 vermengd met Heki Sandstein 7201, zodat de weg ietsie geler wordt, na drogen met heeeeel fijn schuurpapier opschuren, daarna met grijze en gele pigmentpoeiers erop, en daarna heb ik met grijze donkere verf reparaties aangestipt met een dikke kwast

renstimpie


Stedahult

Wim, bedoel je niet Heki 6601? 6602 staat bij Heki er meer in.
Mvh. Steef

Kautenbach

euh.... ik gaat morgen kijken, zou idd wel es kunnen Steef ;) princiep blijft wel gelijk overigens ;)

Hopelijk niet ingepakt net als andere zooi, volgende week met het andere baantje naar Walferdange, wel enorm veel zin aan, tering end rijen alleen, maar ach ;D

Stedahult

Mvh. Steef

Kautenbach


Stedahult

En een poedertje hiiiier....! En een poedertje daaaaarrrrr...! Komt goed jonge  ;)
Mvh. Steef

Kautenbach


Kautenbach

op de valreep voor Walferdange expo dit weekend, nu de spulletjes gepakt zijn, mn A1A A1A 6200 van Mabar te pakken genomen, die dingen waren niet nieuw meer in de jaren 80, dus bij mij ook niet meer, nu nog een decoder erin, en de hekjes weer rechtzetten, ben benieuwd hoe ie rijdt, misschien ff proberen in Luxemburg, tijdperktechnisch kan het wel 8) 8)



de plastic look is er wel af, t wordt wat extreem op de foto zichtbaar overigens ;)


Metpetergaathetbeter

oei is dat dezelfde ?  ;) Bij deze fraai vervuild, mijn God kocht hij die vroeg ik mij al af , achteraf gezien leuke transformatie, ik dacht echt dat die stratenoud was !  :-\ ;D ;)

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.