Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

TBCédric

Citaat van: Michael op 13 mei 2015, 20:15:27 PM
Wim picasa van google gebruik ik al jaren en heb inmiddels al 15 GB ruimte ter beschikking (gratis), werkt fijn en geen opruimacties!!

Ikzelf gebruik flickr, waar je 1TB gratis geheugen hebt (heb al 1685 foto's en zit nog niet eens op 1 gebruikte procent), en vind het zeer handige opslag en zoekplaats voor foto's (en filmpjes). ;)

Wim, knap baantje in opleiding!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Frank_N

Citaat van: Michael op 13 mei 2015, 20:15:27 PM
Wim picasa van google gebruik ik al jaren en heb inmiddels al 15 GB ruimte ter beschikking (gratis), werkt fijn en geen opruimacties!!

Hoewel offtopic:
Ik had/heb ook eens een picasa account.  Vanwege een ander e-mail adres kan ik daar al jaren niet meer aan.
2x een bericht naar google heeft me nog nooit een reactie opgeleverd.
Groet van Frank

Martin Welberg

Neem gewoon Flikkr Wim, blijven je platen ook het best qua kwaliteit..

Kautenbach

pfff, dit weekend hopelijk beterschap voor den computer....

Wat plaatjes van de ruwe opbouw van de bergen, inmiddels wel wat verder, alle bergen zitten erin achter het station, nu bijwerken en afbouwen, ook de perrons geschuurd. Nog weer ff testen met de achtergrond. Ook is eer al een nieuwe module in aanbouw. Die wordt echt spectaculair. ;D










Dirkh

Mooie vorderingen, de sfeer begint er al in te komen. Ik mis nog de module met het dorpje. ;)

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stedahult

Mvh. Steef

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Kautenbach







niet de beste foto's maar hierbij de vorderingen, en de nieuwe module, heeeeeeele ruwe vorm

C.B.

Heel goed bezig Wim , het gipswerk ziet er nu al zeker natuurgetrouw uit.  ;)
Groetjes.
Claudio.

Kautenbach

Hey Claudio, de gips zit er hier ruw op, nog beitelen voor de juiste vorm ;)

De nieuwe module krijgt rotsen van Scultamold, hoogste rotsen .die ik ooit heb gemaakt, hoogteverschil 80 cm, kijk es naar de huizen rechts

Kautenbach

grove bouw van 3 modules weer iets verder, inmiddels op de landschapsmodule die links van het station komt schuim aangebracht en een 1e stukje Sculptamold









Kautenbach