Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

C.B.

Schitterende bouwwerkjes.
Prachtige foto met die SNCF D-lok. :D
Groetjes.
Claudio.

Dirkh

Knappe dinges die  foto's op vakantie genomen ;) En nu nog wat foto's van de modelbaan. ;D

Kautenbach

tussen de bedrijven door nog ff een paar geveltjes gemaakt, bijna klaar, 2x geveltje van Artitec gebruikt, iets aangepast, en de rode voorgevel zelf gebouwd, bedoeling is om de voorgevels veel zo op te bouwen en de zij/achtergevels meest in natuursteen, krijg je denk ik wel leuk effect mee ;D









Steam.N

Man, je bent weer drukjes bezig geweest !
Mooi resultaat  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Sattrickske

Verdekke zeg, nog zo'n mooi staaltje.  Ik begin echt rode kaakskes te krijgen...

Dirkh

Dat gaat hier snel. Ik hoop dat het met die huisjes bij mij ook zo vooruit gaat.

RD25

Wim, Sfeer , sfeer, dan zeg ik je het goed hebt gedaan . Gefeliciteerd  ;)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

grove den

Als "volger", lezer, kijker, bewonderaar is ook dit thema weer niets anders/duidelijk  een meer  dan genieten..... :)
Vooral je laatst geplaatste foto van dat pandje....dat is 100 % :" fie faa là frans!" inderdaad zoals RD25 omschreef: sfeer, sfeer.....!

Jos

Kautenbach

merci, nu de laatste stukjes ruwbouw van de perrons aan het maken, schiet niet zo hard op, druk met andere zaken 8) 8) 8)

wel bijna klaar nu, daarna bijwerken en schilderen ect











gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Stedahult

Mvh. Steef

Kautenbach


Snobby Crash

Hey Wim,

Ziet er prachtig uit !
Heb wel een vraagje, welk merk/type draaischijf gebruik je ?
Ik ben ook op zoek naar een draaischijf, en deze bij jou ziet er
heel mooi uit !

Thanks,

Geert

OlivierV

Het zal precies weer in orde komen jou kennende. :)

En je manier van werken is een beetje herkenbaar, beetje van dit beetje van dat, daar nog een beetje verder doen/prutsen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan