Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Dirkh

Ziet er niet slecht uit maar ik mis het suikerklontje  :)

Trouwens mooie kerstaankopen, die zoek ik ook nog maar dan in N.

doomslu

Mooie gebouwen. Wow.

Op de eerste foto lijkt het wel of de auto's op een bevroren meer rijden.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirkh

Wim, ik mis iets aan de gebouwen.
Kan het zijn dat je de deuren bent vergeten? ;)

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Pol

Citaat van: Kautenbach op 21 december 2014, 14:10:18 PM
vakantietijd ;D

Bij 2 woningen de (open... Pol..) luiken aangebracht,

't Zal herfst of lente zijn waarschijnlijk en dan is het nog niet zo warm hé!  ;) ;D ;D ;D
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Kautenbach

 in de vakantie de huizen aan de achter- en zijkanten zo goed als afgeklust, luiken eraan, deuren, goten, schoorstenen ect..

luikjes gemaakt door plastic plaat in te kerven, en van dwarsbalkjes te voorzien. Deels aan de boven en onderkant ingesneden om ze dr wat ouder uit te laten zien. Vervolgens 1 laagje verf erop, en als t dan droog is (blijft zo beetje "vlekkerig") met een potlood eroverheen om de sneden meer op te halen

De schoorstenen uit Noch muurplaat gehaald, schaal N, en nee, geen suikerklontjes dr bij ;D ;D ;D

De straat/voorkanten worden deels nog voorzin van een gevel, veelal winkel, vriendin lief (nog vriendin..) eist inmiddels een schenenwinkel op, hmmm wordt nog een uitdaging 8) 8)

Nog 1 huis te voorzien van luiken enzo, dan is die ook af, op naar t volgende huistafel projectje, ik denk .. Franse watertoren van Artitec, mooi spul dat van Artitec  ;)








gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Kautenbach


mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

oebr

zalig hoe je de sfeer weer te pakken hebt. Luxemburg was echt Luxemburgs, en nu zitten we echt in de Ardeche-streek...
Please continue !!!
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

centauri167

Die huisjes zien er zo echt uit, wat een verschil met die plastieken bouwsetjes, echt de max.  :)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stedahult

Mvh. Steef

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw