Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Ronald


sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach

De vloot is weer verspreid over doosjes, baan en vitrine ;D

Nu bezig met de nodige stationswerken, draaischijf, stelwerk (in de openlucht), bomen plaatsen, en met wat goede hulp/adviezen de eenvoudige sein inrichting aan het maken, ook Steefs kraantje is in de ombouw..

In het plaatsje worden de ballen geketst 8)












Dirkh


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

De aankleding rondom het station gaat verder, nu bezig met het stelwerk, voorbeeld  beetje aan la Retournac,  daar van t zomer geweest  ;)






Kautenbach

De bedienpost, de seinen en de watertoren in de verf gezet..










modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

DFS

Mooi stelwerk, doet mij ook denken aan een vakantie in Frankrijk...

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

755philippe

Mooi gedaan ! Graag wou ik weten waar jij die omheining die op foto 3 te zien is hebt gehaald. Welke set of merk ?
Mvg

755philippe

Kautenbach

Philippe,

Welke bedoel je precies?  Rondom de stelpost,  afscheiding  perron, of die van de watertoren

,



De watertoren is een Artitec pakket

Pierre

Groet Pierre.


Krokodil68

Hallo allemaal,
Het is er weer tijd voor. Het boeken van de vakantie. Wim kan ik ook bij jouw boeken, Oooh Neeeee, model..... Dan maar naar het grote voorbeeld. Hier krijg je vakantie voorpret van.


Groeten Jeroen



Kautenbach