Saint Tourbière, een Franse enkelsporige lijn door de Ardeche

Gestart door Kautenbach, 02 april 2014, 19:18:20 PM

Kautenbach

Nu nog 7 graanwagon 's in de pijplijn... ;D

Het viaduct zit in 'n verfje, nog wel bijwerken, en de bergen aan het kwasten










3rail

Ziet er erg goed uit, gewoon een genot om naar te kijken. :D :D

Ga zo door.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

Merci weer, inmiddels laagje verder met lesuurverf, en een eerste laagje gras op wat delen...






evan

Echt knap aan het worden Wim!  Dat huisje op de rotswand is echt een toptafereel :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Kautenbach

Gras op de bodem gelegd om er wat langere vezels overheen te doen, vezeltjes van Martin natuurlijk ;D

Ook het plein verder in kleur aan het zetten










sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

Wim, met elke reeks foto's geniet ik weer met teugen, en bewonder je kunde, je gevoel voor estetiek en methode van werken. Wanneer ik jouw creaties beetje bij beetje zie samen groeien tot een perfect geheel, voel ik me een prutser. Wat een mooie baan wordt dit weer!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Kautenbach

Merci, nog ff plaatje vh restaurant  en de alimentarie beide met interieur,  de winkel krijgt nog een rooie luifel.


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

Wat meer groen, en een beetje idee van t doorkijkje over de brug naar het marktplein






Stedahult

Ben je 'even' een paar dagen in het buitenland, doet ie dit... Vakman!
Mvh. Steef