Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door MARKLINRIJDER, 26 maart 2006, 21:32:51 PM

MARKLINRIJDER

Hallo modelspoorders,

Ik ben een 29jarige vader van 2 kinderen.  Ik ben 5 jaar actief in de modelspoorwereld.  Ik rijd volledig met het digitale (motorola format?) en stuur dit aan d.m.v. IB en tevens op de PC d.m.v. Koploper, echt geniaal.  Ben ongeveer een jaar geleden gestart met de eigenlijke baan, na het bouwen(lees experimenteren) van 2 kleine baantjes.  Wat betreft rijdend materiaal heb ik 2 Marklin loc's 1 met Marklin digital en 1 met delta decoder( later omgebouwd met viessman decoder(5246?)) Nog een loc NMBS serie 22 van marklin met geluid.  Ben nu bezig met het experimenteren op een lima model met - verbouwen naar serie 22 of 23;  plaatsen andere motor, verlagen op draaistellen, spuiten ,e.d.  Verder bouw ik een modelbaan naar belgisch voorbeeld met uitsluitend zelfbouw atributen.  
@Gerolf bedankt voor de tekeningen van de bovenleiding.
Je sein vindt ik prima, enkel het mastje vergt wel wat soldeer, plooi en knip werk.  Ik dacht aan misschien iets te etsen?

Ziezo, nu weten jullie al iets meer, zeker nog niet alles(ik ook nog niet!)

Hopende op een vlotte en leerrijke samenwerking,

Marklinrijder

DelticPower

Hallo Marklinrijder, welkom op dit forum, en veel leerrijk plezier toegewenst.
Groeten van Jan

Tom

Hartelijk welkom hier, heel veel plezier nog.
Tom

ERVIN

Hoi welkom,zo te lezen heb je al heel wat ervaring in de modelbouwwereld,altijd interessant om zo iemand in ons midden te hebben.[;)]

Gerolf

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER

@Gerolf bedankt voor de tekeningen van de bovenleiding
Aha, nu weet ik gelijk wie je bent. Welkom hier!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kedeng Kedeng