Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

AALST MODELSPOOR : Kennismakings Weekend op 5 & 6 april 2014

Gestart door mivc057, 01 april 2014, 17:59:56 PM

dani

we zijn terug thuis , hebben beide "opendeuren" ineens gedaan  (OVMV en deze) en we hebben een leuke voormiddag gehad.
Met uiteraard de nodige babbels, weerzien met enkele mensen, de banen en materieel bewonderd, inspiratie op gedaan, en het budget er door geknald :-) :-)

Eindelijk de  "gouden" versie van de 1600 serie aangekocht voor een leuke prijs, met hoogvermogen motor, decode en geluid (beperkt maar toch geluide), enkele autootjes op H0, en een paar VAM wagonnen van Roco.

Leuk initiatief, en ruime clublokalen !    Plezant om eens rond te kuieren.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

mivc057

Aan de talrijke , oprecht geïnteresseerde bezoekers van onze eerste organisatie ,wenst het voltallig AM-team jullie allen te bedanken voor uw bezoek.
Wij maken ons sterk om tegen de volgende opendeur u nog meer te doen genieten van de evoluties van onze nieuw opgestarte projecten.
Tot een volgend bezoek in Oiljst.  :)

Stieven76

Ik ben daarstraks ook even geweest. Het was een vrij kort bezoek maar dat was dan meer omdat ik niet 100% was, een goeie verkoudheid, hoofdpijn en keelpijn.
Ben wel blij dat ik eens even  langs geweest ben. Veel nieuwe banen te zien, gaat zeker de moeite zijn om volgend jaar eens terug te gaan.  :)

Wat ik me wel afvraag, ik had altijd horen zeggen dat de gebouwen van Tupperware ooit zouden afgebroken worden. Klopt dit en wat dan met de club en de vele banen?

SuSke

Wat zovele andere clubs ook al moesten doen, sommige nog moeten doen en anderen waarschijnlijk ooit ook eens moten doen: een ander lokaal zoeken dat groot genoeg is, betaalbaar is en verhuizen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.