Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Ik ben Ruud (Maylo)

Gestart door Maylo, 27 maart 2014, 07:06:36 AM

Maylo

Hallo allemaal,

Ik ben Ruud (Maylo) 56 jaar en al enige jaren een enthousiast N-spoor fan. Al enige jaren is mijn "oude" baan in dozen gegaan door een echtscheiding. Maar die is gelukkig ver achter de rug.

Nu wil ik het bouwen weer op gaan nemen. De ruimte die ik heb is 122 cm. x 244 cm. En er is in de loop der jaren aardig wat veranderd, in het digitaliseren van een baan. Het merk dat ik weer zal gaan rijden is Fleischmann, de bedoeling is om NS materieel te gaan rijden in de periode jaren 50 tot de jaren 90.

Ik zal de komende tijd nog vele vragen stellen en wellicht de voortgang van de baan hier bekend maken.

TBCédric

Dag Maylo (ruud). Welkom op het forum.
Goed dat je de draad terug opneemt. Vragen stellen kan je hier altijd én ze zullen u goed beantwoorden. ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

tsjoek

Hallo Ruud,

Welkom op het forum
mvg
13 en 14 februari 2021 in 't Bauhuis te Sint Niklaas grootste treinbeurs van het Waasland : MOBEXPO
---> allen daarheen

Steam.N

Welkom op ons forum, Ruud !
Maak het je gezellig hier, veel plezier met je heropstart, en laat ons meegenieten van de vorderingen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Welkom Ruud.

In jouw handtekening staat een voor ons onzichtbaar plaatje. Haal je dat even weg?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Opa-Bullcat

Welkom op het forum ruud, veel lees plezier.

Snobby Crash


Gerolf

Welkom op ons forum Ruud.
De N-ploeg zal content zijn ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirkh

Welkom Ruud,

Nog een N spoor der erbij, leuk.

T03

"I have a train riding in my brain"