Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Tip

Gestart door Kees-Jan, 23 maart 2014, 22:17:57 PM


Metpetergaathetbeter

Dacker is de juist omschrijving, ik heb de 3 verschillende set hier nog ongebouwd liggen!

Groeten Peter ;)

stefan

Hoeveel koste de sets in de tijd dan ?

Metpetergaathetbeter

Citaat van: stefan op 23 maart 2014, 22:40:12 PM
Hoeveel koste de sets in de tijd dan ?

vrij veel 3500 oude belg.frank dacht ik !

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

zonder wielen maar daar zou ik eens moeten kijken !
Groeten Peter ;)

stefan

Het is in ieder geval de eerste keer dat ik zo een wagons zie.
Zijn ze dan niet prijzig ? 3500 bfr is niet zo veel als 149 €  :D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: stefan op 23 maart 2014, 22:53:40 PM
Het is in ieder geval de eerste keer dat ik zo een wagons zie.
Zijn ze dan niet prijzig ? 3500 bfr is niet zo veel als 149 €  :D

wel zeldzaam !
Groeten Peter ;)

PS ben ze nog maar één enkele keer tegengekomen op beurzen !

Metpetergaathetbeter

trouwens is zo zo duur als de gek ervoor wilt geven !

Groeten Peter ;)

PS op die site kun je vaak ook dingen kopen voor wat een prikje kan genoemd worden, helaas kan het omgekeerde ook gezegd worden ! :o ??? ::)

stefan

Inderdaad vorige week zijn er een aantal lS DMS verkocht voor 49 € tegen over op ebay tegen de 100 € :s Maar deze zijn altijd zo snel verkocht.

Alvast bedankt voor je antwoord dan weet ik er weer wat meer over. Enkel die wagon van 69€ wat voor iets is dat ?


Ps: de set is blijkbaar ook al verkocht

Metpetergaathetbeter

je had een set van Antwerpen(allen bruin), een van Schaarbeek(allen groen dacht ik, althans de meerderheid) en een set bestaande uit meerdere kleuren ! die komt uit een andere set (die derde dan?) maar er werden met bouwdoosjes ook later meerdere wagons op de markt gebracht, mogelijks werkwagentje ?

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: stefan op 23 maart 2014, 23:08:09 PM
Inderdaad vorige week zijn er een aantal lS DMS verkocht voor 49 € tegen over op ebay tegen de 100 €

dat is al meerdere weken dat die wagons als verkocht stonden vermeld om de nieuwgierigheid  te prikkelen om geregeld eens langs te komen ?
Groeten Peter

Kees-Jan

Citaat van: stefan op 23 maart 2014, 23:08:09 PM
Ps: de set is blijkbaar ook al verkocht

Waarschijnlijk door een stille lezer hier in de tijd dat jullie over de prijs aan het praten waren............... ;D

En op die site blijven de "verkocht" artikelen staan als verkocht tot er daadwerkelijk betaald is (of opgehaald en betaald).

Metpetergaathetbeter

dan moeten die toch geregeld heel lang wachten achter geld !  ;D
Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

toch nog eens goed gekeken handelt dus over de set Schaarbeek !

Kees, als iemand me iets vraagt probeer ik daar een zo goed mogelijk (eerlijk)antwoord op te geven ! Mij interesseren ze niet echt, hoop voor Stefan hetzelfde maar ik had de indruk dat die ook te duur waren voor hem ! :-\

Groeten Peter ;)

stefan

Ik vond ze wel wat duur en vooral het verkeerde tijdperk.
Hopelijk is de koper er blij mee dat is alles wat telt  :D ik vroeg het me af omdat je het als tip gaf of ze speciaal waren of zo  ;)