masterproef hulp

Gestart door dimil, 20 maart 2014, 22:58:20 PM

dimil

Hallo iedereen,

Als student aan de KU Leuven zoek ik voor mijn masterproef personen die een online vragenlijst willen invullen. Deelnemen aan dit onderzoek over bedrijfscommunicatie duurt ongeveer 10 minuten en gebeurt volledig anoniem. Jullie zouden me er enorm mee verder helpen. Bovendien maakt elke deelnemer kans op 1 van de 2 duotickets voor Kinepolis!

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_8HqXWIQ5A8FjA4R

Alvast bedankt!

PeterC

Dimitri,

Ik denk dat er voor je enquete andere kanalen zijn dan dit (modelspoor) forum...

Groetjes, Peter


marc goovaerts

Is gebeurd, maar die firma zou voor zijn berichten beter een schrijver met communicatie-ervaring inschakelen (er staan er genoeg op de dop  ;))

PeterC

Citaat van: dimil op 20 maart 2014, 22:58:20 PM
https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_8HqXWIQ5A8FjA4R

Een vlugge blik: 'Paxamatio'.  Wie is 'Paxamatio'?  Terugkeren op de site gaat niet (tenzij je je cookies en geschiedenis wist...).  Pover opgebouwde site!

Admins?  Nut?
Groetjes, Peter


marc goovaerts

Peter, bij dit soort vragenlijsten is het juist de bedoeling dat je niet teruggaat.
Gewoon om te kunnen weten welke informatie/indrukken je opgedaan hebt na het lezen van de tekst.
De firma is daarbij gewoon fictief.

Havoc

Eigenlijk grappig. Je weet totaal niet wat ze testen! Spijtig dat je niet gerichter kan discussieren omdat je dan mensen zou beînvloeden die misschien gaan meedoen. Zou dat graag doen als de poll gesloten is en weten wat er eigenlijk juist getest werd.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dimil

Mijn excuses dat het hier mss niet helemaal thuis hoort. Ik probeer een breed en divers deelnemersveld te vinden, vandaar mijn post.

Citaat van: Havoc op 21 maart 2014, 10:25:02 AM
Eigenlijk grappig. Je weet totaal niet wat ze testen! Spijtig dat je niet gerichter kan discussieren omdat je dan mensen zou beînvloeden die misschien gaan meedoen. Zou dat graag doen als de poll gesloten is en weten wat er eigenlijk juist getest werd.

Ik moet idd vaag blijven over wat ik exact onderzoek om niemand te beïnvloeden. De vragenlijst blijft nog 1 week staan om meer deelnemers te vinden. Ik kan je daarna wel meer info geven als je interesse hebt. :)

Havoc

Graag, enkel weten wat eigenlijk getest werd lijkt me interessant. Mag ook via PM als je het niet via het forum wil doen. En kan best een weekje wachten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.